Salı, Aralık 15, 2015

Makyaj | Make Up Forever Ultra HD Fondöten

Merhaba,
Bugünün konuğu Make Up Forever markasına ait Ultra HD Fondöten.
Uzun zamandır hem doğal duran hem de cildime ışıltı katan bir fondöten arıyordum.
İyice araştırdıktan sonra bir şans verdim :)
Tv sektörü için yaratılan ve 4K kamera çekimlerinde yüzünüzde makyaj yokmuş görüntüsü veren bir ürün. 
İncecik bir yapısı var, kapatıcılığı orta seviyede, ama en önemlisi gerçekten yokmuş hissi yaşatması. 
Benim cildim normal olduğu için kusma ya da yağlanma yapmadı. 
Ancak kuru/yağlı ciltler için biraz sorun olmuş diye duydum.
Kullanmadan önce mutlaka yüzümü nemlendiriyorum. Sabahları Solante Pigmenta güneş kremi, akşamları da Moshos Garden'dan Shea&Vanilla el ve yüz kremi uyguluyorum. 
Ürünü fırçayla değil ellerimle uygulamayı tercih ediyorum çünkü fırçayla uyguladığım zaman 1 pompa yetmiyor ve hafif fırça izi bırakıyor, ancak parmaklarımla uyguladığımda sonuç kusursuz. 
Gün içinde ya da gece makyajınızda çok rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün. 
Fiyatı diğer markalara göre biraz yüksek evet ama benim beklentimi karşıladı.
En azından kullanmayacağım 2 ürün alıp aynı parayı vermektense tek bir fondötene yatırım yapıp her gün kullanabiliyorum.
Ürünü Sephora'dan aldım.
Kutunun içinden 30 ml pompalı fondöten ve 1 ml deneme boy primer çıkıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder