Pazar, Mart 16, 2014

İzmir'de Abiye Alışverişi

Cumartesi günümüzü Sinemle İzmir'de geçirdik... 1 ay sonra canımız arkadaşımızın düğünü olduğundan sebep abiye arayışına girdik yine :) Marmaris'te ki abiye mağazalarının yetersizliği ve bu yetersizliğe rağmen deli fiyatları bizi çileden çıkardı. Bastık gittik İzmir'e.
Öncelikle daha önceden araştırdığım üzere Mimar Kemalettin Caddesine gittik, ki bu cadde Moda Caddesi diye adlandırılmış yerinde bir seçim :) Çok fazla mağaza var, çoğunlula toptancılar ama perakende satış yapanı da bulabilirsiniz burada.
İlk durağımız Aytenler Grubuna ait Maxra Govana markası oldu, yeni sezonda çok güzel elbiseler var, fiyatlar 400 Tl' den başlıyor, ama benim beğendiklerim 800 civarıydı (son seçenek  hafızama attım :) Tabi amacımız daha uygununu bulmak gezmeye devam, Relactive 'e uğradık, bazı fiyatlar ilginç bir şekilde Marmaris mağazasından yüksekti hatta aynı elbise için 2 katını söyleyen oldu..
Neyse bu caddede gözümüze çarpan mağazaları gezdikten sonra, dedik İzmir'e geldik Kemeraltı'na gitmeden olmaz. Allah girişinden çarşıya girdik. Kemeraltı'nda Hisar Cami ve Şadırvanaltı Cami çevresi alabildiğine gelinlikçi, abiyeci :) Başladık tek tek gezmeye, adını vermek istemiyorum ama Marmaris'teki yılların gelinlikçisi moda evi diye tabir edilen yerde 1000 TL denilen elbiseyi Kemeraltı'nda  279 TL ye gördük, markası modeli rengi herşeyi aynıydı. Yine ordaki bir kaç modeli yarısının yarısına gördüğümüzde doğrudur!Ayıptır ayıp!
Sinem de ben de elbiselerimizi Kemeraltı'ndaki mağazalardan, düşündüğümüz fiyatlardan çok daha düşüğe aldık :) Mutluyuz :)
İzmir'e bu iş için alışverişe gidecek olanlara bir kaç tavsiyem olacak,
Öncelikle mutlaka en rahat, en kolay giyilip çıkarılabilen ayakkabılarınızı giyin, o kadar çok elbise deniyorsunuz ki bir süre sonra ayakkabılarınız fazlalık gelmeye başlıyor.
Yine mutlaka tek kat kolay giyip çıkarılabilen bir şeyler giyin,  çünkü hakikaten insan kendini parçalamak istiyor bir süre sonra.
Bütün mağazaların vitrinleri çok ilgi çekici, ama çoğunda hakikaten pek bir cacık yok bazılarının satıcıları da çok terbiyesiz, almayacaksanız denetemem diyen var, denemeden nasıl alıcam? Mağazaların yüzde 90'ı 2 katlı merdivenleri tırmanıyorsunuz deli gibi...
Cumartesi günü çok kalabalıktı, bir ara kalabalıkta sürüklendiğimizi hatırlıyorum.

Neyse öyle böyle bu işi de hallettik :) Bu arada düğmecilerde kumaşçılarda inanılmaz danteller var, fransız güpürleri var. Hani cesaret eden kendi duvağını falan yapabilir gayet. Ayrıca yine acaip havalı kumaşları da burda bulabilirsiniz.

Aldığım elbiseyi şu anda paylaşmayacağım  ama denediklerimden 2 tanesinin resmini çekebildim :)( yaklaşık 20 tane elbise denedim) İkisi de Maxra Govana'nın.  Pullu payetli pek sevmem, ama bunun hakikaten resimlerde belli değil ama inanılmaz bir havası vardı.













6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bunu değil ama vişne cürüğü renginde bi elbise aldım :)

      Sil
  2. kırmızı ve son resim harika gözüküyor canım kesin kırmızı diyorum

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler, bunu almadım ama rengi pek benzeyen bi elbise aldım :)

    YanıtlaSil
  4. Üstteki yorumları tekrarlamış gibi olacağım ama üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun diyeceğim ben de :) Ten rengine çok yakışmış ♥♥♥ Vişne çürüğü de güzel durmuştur eminim, güle güle giy, arada bize de gösterirsin belki? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim:) Dugunden sonra yayinlayim esprisi kacmasin:) basindan beri visne curuguydu istedigim tam istedigimi buldum :)

      Sil