Cuma, Şubat 13, 2015

Yalnız Kalpler de Atarlar

'Yalnız kalpler de atarlar' diye düşündük, Aycan ım ile çıktık bir yola, bir eşleşme ve hediyeleşme etkinliği yapalım dedik... İyi ki de demişiz, ne tatlı insanlarla tanıştık, kimi yorumlara çok güldük, kimisine çok kızdık, ama öyle böyle sonuçlandırdık.. Sorunsuz şekilde herkes eşiyle tanıştı, paketlerin kimi yola çıktı, kimi çoktan alıcısını mutlu etti bile :)

Ben hemencecik mutlu olanlardanım.. Eşimin kim olduğu belli olur olmaz paketimi hazırladım ve hemen kargoladım...
Paketimi itinayla hazırladım ve sonucundan çok memnun kaldım:)


Sevgili Sevra bana tatlı mı tatlı bir paket hazırlamış...Onun kargosunu da bu sabah teslim aldım..
Sevra'nın da paketi elime geçer geçmez büyük bir heyecanla açtım...
Ne yalan söyliyeyim en çok da adıma özel işlediği/işlettiği havlu beni çok çok mutlu etti, nerelere koysam nasıl sergilesem onu düşünüyorum :)



Demem o ki böyle tatlı tatlı heyecanlarla hayat daha eğlenceli hale gelmiyor mu?
İyi ki de yapmışız, çok da güzel oldu :)

Bundan sonra da etkinliklerimiz devam edecek, takipte kalın :)

4 yorum:

  1. Hediye almak da vermek de çok güzel. Bu etkinlikleri iyi ki yapmışız :)) Güzel günlerde kullan cicilerini balım :)

    YanıtlaSil
  2. güzel tabi ya olmazmı :) sağol tatlım, özellikle senin hediyeni çok güzel günlerde kullanıcam :)

    YanıtlaSil
  3. Bebeğim, hepsini sen yaptın :) havluna ben de bayıldım )
    Paketimi heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikimiz yaptık :) ben de senn paketini heyecanla bekliyorumm :)

      Sil