Pazartesi, Şubat 09, 2015

Ürün İnceleme | Garnier BB Krem

Merhaba,
Bugün sizlerle Garnier markasının BB Kremini paylaşacağım..
Öncelikle Garnier i marka olarak pek sevmiyorum. Gerçekten BB Kremini beğenmeseydim asla bir kuruş param onlara gitsin istemezdim. Ama ihtiyacım olduğu için aldım.
Çok fazla BB Krem denemedim şimdiye kadar, Missha ile başlayan maceram biraz daha doğal bir ürün istediğim için Maybelline'e kaydı. Maybelline de fazlasıyla basit bir ürün olduğu için Garnier'i önerdi satış danışmanı. Denedim ve bum..
Tam cildimin tonu, fazla yağlı değil, uygulaması çok güzel, mat bitişli ama cildi kuru göstermeyen bir bb krem buldum..



Çok temiz bir kokusu var, ben kokulara karşı çok hassas olmama rağmen kesinlikle rahatsız olmadım. Tek kat sürmek bana yeterli geldi, daha yoğun bir kapatıcılık istiyorum diyen ikinci katı sürebilir.


Ben açık tenliyim, baya açık :) bu nedenle en açık tonu tam da bana göre oldu. Karma cildim olduğu için karma ve yağlı ciltler için olanını aldım.

Vadettikleri;
Bebek cildi etkisiyle anında kusursuz bir görünüm sağlar,
Cilt rengini eşitler,
Pürüz ve çizgileri gizler,
Sağlıklı bir ışıltı verir,
24 saat nemlendirir,

UV ışınlarından korur.

Ben severek kullanacağım, umuyorum sizler için de faydalı bir post olmuştur :)

Sevgiler,


16 yorum:

  1. bb krem kullanmaya cesaret edemiyorum hala.... bu yazınızı dikkate alıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kesinlikle bir deneyin, bb krem vazgeçilmez oluyor :)

      Sil
  2. güzel bir ürünmüş paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, ziyaretiniz için teşekkürler :)

      Sil
  3. Gülü güle kullanın, sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Guzel bir kreme benziyor..Gule gule kullanin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle güzel bir bb krem. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Mutlaka deneyecegim cildi kuru göstermemesi hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
  6. Hmm gerçekten kapatıcı görünüyor...

    YanıtlaSil
  7. Bu ürün okuduğuma göre bazı kişilerde sivilcelenmeye neden olmuş. O yüzden ben tercih etmedim ama güzel görünüyor.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an için pek bir sıkıntı yaşamadım, uyarınız için teşekkürler. Eğer bir sıkıntı görürsem mutlaka paylaşırım :)

      Sil
  8. merhaba tatlım benim favori bb kremidir kendisi takipteyim bende bloğuma beklerim 8 mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davetlisiniz katılırsanız çok sevinirim sevgilerle http://beautybeybi.blogspot.com.tr/2015/02/8-mart-hanimeli-hediyelesme-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz.. Daha yeni 2 etkinliğe katıldım, bir dahakine inşallah :)

      Sil