Çarşamba, Şubat 18, 2015

Blogger Kardeşliği

Blog yazmanın sana en büyük katkısı ne diye sorarsanız şüphesiz bana kattığı insanlar derim.. Sayesinde çok güzel dostluklar kurdum... Çok güvenebileceğim dostum diyebileceğim insanlar kazandım...

Birisi hepinizin tahmin edeceği gibi canım Aycan'ım...  Hem çok tatlı, hem çok neşeli, dertleşebileceğim, söylenebileceğim, gülüp, saçmalayabileceğim bir dost kazandım..

Aycan' ım bana sevgililer günü vesilesiyle öyle güzel bir hediye yolladı ki... Bakınca gözlerim doldu ne yalan söyleyeyim, çok çok mutlu oldum...
Siz de Aycan size bunlardan yapsın isterseniz sipariş verebilirsiniz ki kendisi mükemmel şeyler yapıyor, bloguna mutlaka uğrayın...


Yine blogum sayesinde tanıdığım adını vermeyeceğim Buralı Olmayan' ımdan çok çok tatlı bir hediye aldım... Çeyizim için almayı planladıklarımdan birini hop diye alıp bana paket yapıp yolladı :) Ben bu merdaneyle ne kurabiyeler yaparım, ne hamurlar açarım :) Canım Buralı Olmayan'ım hakikaten sen buralı değilsin başka bi gezegendensin, sevimlilik gezegeni varmış mesela ordanmışsın :)



İkisine de ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum, seviyorum sizi kızlar :)

Ayrıca Yalnız Kalpler de Atarlar hediyeleşme etkinliğimizi de sonlandırdık, hediye almayan vermeyen kalmadı sanıyorum, yakında onu da ayrıntılı paylaşırım :)

3 yorum:

  1. Allahım kız ufacık bişi :) aslında nişan zamanında yolluyacaktım olmadı. dedim hadi eceme yollayayım, ikeaya gidmedim çerçeve almak için, acelede ediyorum hemen kargoya vermek için duvara yeni asmıştım o çerçeveyi hemen sökmeye çalıştım yerleştirdim, hatta etaminin arkasına kağıt koyacaktım yansıma olmasın diye unutmuşum :)) Evet her zaman ki gibi maceralı bir olay sonunda sana kovuşturdum :) güzel günlerde kullan canım, çok öpüldüm

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın blog kardeşliği :)) Minicik bir hediyenin lafı bile olmaz balböcüğüm :)) Ayrıca tamamen çıkar amaçlı alındı o merdane, Aycan'la ben senin ziyaretine geldiğimizde bize kurabiyeler yaparsın. İşte bu kadar da çıkarcı bir insanım ben yahuu :))))
    Güzel günlerde ağız tatlılığıyla kullan tüm hediyelerini. Çok çok çok öpüyorum seniiiiiii :*

    YanıtlaSil
  3. hepiniz benim bebeklerimsiniz :)

    YanıtlaSil