Pazartesi, Şubat 23, 2015

Ürün İnceleme | Golden Rose Liquid Concealer, Golden Rose Velvet Matte Lipstick, Golden Rose Dream Lips Lipliner

Bugün tek alışverişte aldığım 3 üründen bahsetmek istiyorum.
Golden Rose ürünlerini çok çok almasam da arada şans veriyorum ve ne yalan söyleyim fiyatına göre kalitesinden gerçekten çok memnun kalıyorum.


Clinique'in concealerını bitirdikten sonra bir çok ihtiyaç hissetmediğim için daha almadım ama satıcı hanımın çok güzel olduğunu anlatması ve deneyerek görmem neticesinde hop bu likit concealer ı attım çantama. Hepimiz biliyoruz ki en büyük sıkıntımız bu tip kapatıcıların göz altımızı kurutması ve gözeneklere dolarak bizi yaşlı göstermesidir. Bu nedenle aldığımız ürünün kremli ve ince bir yapıya sahip olması çok büyük bir artıdır. Bu ürün tam olarak istediğimi verdi bana.
Aşağıda uygulama öncesi ve sonrasını görebilirsiniz. Hafif pembe bir bitişi olduğu için de çok daha doğal duruyor.


Concealer No: 01  

Dudak kalemim ve rujum ise fotoğrafta her ne kadar aynı ton olarak görünmese de dudağımda birebir aynı tondalar. rujun mat bir bitişi var ve en güzel yanı dudağımı kurutmadı.

Ruj No : 10 / Dudak Kalemi No : 506

Kısacası bu ürünlerin üçünü de gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.


2 yorum:

  1. günaydın , kesinlikle golden ross çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın canım, ben de özellikle rujundan çok memnun kaldım :)

      Sil