Perşembe, Ocak 29, 2015

Hediye Etkinliği | Yalnız Kalpler de Atarlar

14 Şubat geliyor a dostlar…
Sevgilim yok diye dertlenenler, sevgilisiyle 14 Şubat’ı kutlamayanlar…
Aycan ile sizin için bir etkinlik başlattık…
Katılmak için yapmanız gereken tek şey bu fotoğrafın altına ad soyad ile birlikte ‘’ben de varım’’ yazmak J
Tek kural, hediye paketinizin içinde çikolata ve kırmızı bir ürün bulunması
(İster kırmızı bir ruj, ister kırmızı bir don J )
7 Şubat’ da eşleştirmeleri yapacağız, en geç 17 Şubat’da hediyelerin partnerinize ulaşmış olması gerekiyor.
Haydi hepinizi katılmaya davet ediyoruz.. Katılın tanışalım, kaynaşalım, mutlu olalım …


Not: Ürün miktarı belirtmiyoruz, ama iki tarafı da mahcup etmeyecek şekilde hazırlanması rica olunur.

Hem İnstagram hem de bloglarımızdan dan katılabilirsiniz.

instagram hesabım : @eceeiince

7 yorum:

  1. Merhabalar
    Ben de varım :) Kesinlikle varım..
    Gülşah Sırtbaş

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ay bende varım :)) beni de alın beni de alın :)))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel. Kaş ben de prda olsam da katilsam. Rica ersem benimde bloguma uğrarmısınız. İzlemeye aldım sizi

    YanıtlaSil