Çarşamba, Ocak 21, 2015

Dibini Gördüm | Moshos Garden Sıcak Havlu Yüz Temizleyici

Cilt ve makyaj temizliğimde sadece doğal ürünler kullandığım artık bir sır değil :)
2 tane ürün kullanıyorum makyaj temizliğimde biri kendi yaptığım zeytinyağı-gülsuyu karışımım biri de Moshos Garden'ın yaptığı Sıcak Havlu Yüz Temizleyici.

Bu ürünle instagram sayesinde tanıştım. İyi ki de tanışmışım, makyaj temizleme üşengeçliğimi -ki sanıyorum hepimizde var- gerçekten yok etti. 

İçeriğinde sadece doğal ürünler kullanılıyor oluşu almamı tetikleyen ilk neden oldu. 
İçerisinde sadece kakao yağı, balmumu, zeytinyağı, sarı kantaron yağı, badem yağı ve kayısı çekirdeği yağı bulunuyor.

En güzel yanı isterseniz cilt temizliğinde, isterseniz makyaj temizliğinde isterseniz de spa bakımı olarak kullanabiliyorsunuz. Ben yüzüm temizken bile rahatlamak için sık sık kullandım.

Tek dezavantajı kokulara hassas olanlar için, sanıyorum sarı kantaron yağı nedeniyle hafif bir kokusu var, ama o kadar güzel temizliyor ki bunu farketmiyorsunuz bile.

Her türlü cilt tipi için uygun oluşu da başka bir avantajı.


Kullanması pek kolay, kutusunun içinden çıkan havluyu sıcak su dolu bir kapta iyice ıslatıyorsunuz, yeterli miktarda ürünü alıp -ki ben genelde nohut tanesi büyüklüğünde aldım- parmaklarınızla cildinize masaj yaparak yediriyorsunuz. Daha sonra havluyu sudan çıkarıp, fazla suyunu sıkıp, cildinizi dairesel hareketlerle masaj yaparak temizliyorsunuz.
Hepsi bu kadar.

Yani kısacası cilt temizliğinde ne kullansam diye düşünenleri Moshos Garden'a zevkle yönlendiririm. 


22 yorum:

  1. En kısa zamanda bende bu üründen edinmek istiyorum , bloglardan methini çok duyuyorum. Sıcak havlu ile uygulanmasıda cezbedici :)
    Ankaradan selamlar , sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle edinilmesi gereken bir ürün :) Hoşgeldiniz :)

      Sil
  2. Çok değişik güzel bi ürüne benziyor :) siteye baktım fiyatı da uygunmuş alıyorum :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, umarım memnun kalırsınız :)

      Sil
  3. bu ürünü merak ediyorum, hep olumlu yorumlar okudum. Sipariş listeme eklendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim mutlaka, sevgiler :)

      Sil
  4. Merak ettim bende bu ürünü..En kısa zamanda denemek isterim..Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Cok guzelmis bu urun.. Ilk firsatta denemek istiyorum...

    YanıtlaSil
  6. Moshos ürünlerini beğenerek kullandım bende bu hafta maskesini yaacağım bkogumda

    YanıtlaSil
  7. Hiç duymamıştım ve yarın kozmetik alışverişi yapacağım, mutlaka deneyeceğim...

    Sevgiler
    Evren
    www.birdilimdus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Makyaj temizlemek bana da işkence. Öneri ve paylaşım için teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. becemediğim tek işlerden biri sanıyorum kozmetik :) böyle böyle öğreneceğim. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Az biraz faydam olmuşsa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  11. Daha önce hiç duymadığı bir ürün işlevselliği açısından kullanılabilir...
    Teşekkürler güzel bir paylaşım olmuş ve bu üründen haberdar olduk.
    Sevgilerimle 💗

    YanıtlaSil
  12. Hiç duymamıştım bu ürünü paylaştığınız için teşekkürler,sevgiler.
    http://denizkokusuu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir ürüne benziyor deneyecegim mutlaka

    YanıtlaSil
  14. En merak ettiğim ürünlerden biri bunu mutlaka deneyeceğim teşekkürler paylaşım için. sevgiler blogkizsalseyler

    YanıtlaSil