Salı, Şubat 03, 2015

Çeyiz Alışverişi - 1 | Pek Lazım Olanlar, Küçük Ev Aletleri

Malum nişanlı bir hatun olarak çeyizime çeyiz katıyorum :)
Gün geçmiyor ki piyasada bulunan şeker kıvamındaki ürünler dikkatimi çekmesin..
Bir çok ufak tefek ihtiyacı almış olmakla birlikte, şu aşağıdaki cicileri almaya henüz fırsat bulamadım..

Kitchen Aid Artisan Mutfak makinesi, yıllardır rüyalarımı süsler, ancak çok pahalı olmasından sebep erteliyorum devamlı almayı :) Esse' de bulunabilir. 

Yine Esse'nin olan Essenso hassas ölçü kabı, benim gibi farklı tarif denemek isteyenler ve gram hesabı yapmaktan nefret edenler için yapılmış adeta. Buna gerçekten ihtiyacım olacak..

Tupperware' e ait olan bu şirin sihirli merdane de benim olmalı bence, malum mutfakta vakit geçirmeyi seviyorum.  


Ta tammmm gel gelelim küçük ev aletleri kısmına. 
Annem evinde yıllardır Arçelik kullanır küçük ev aletlerinde e haliyle bende kendi evime başka bir marka almayı düşünmüyorum. 
In-Love serisi gerçekten harika bir seri.. Ürünleri hem modern hem de çok şık. Şimdilik elimde sadece In-Love küçük boy valso var. Seriyi tamamlayıp aşağıdaki tüm küçük ev aletlerini almayı planlıyorum yavaş yavaş...


Ayrıca beyaz eşyada da sanırım Arçelik tercih edeceğiz, şimdiden bir kaç parça seçtim bile, ama tabi evimizi tutmadan asla tam olarak ne alabileceğimize karar veremiyoruz :)

Var mı sizin önereceğiniz, aman mutlaka bunu da almalısın süper müper dediğiniz küçük ev aletleriniz?

14 yorum:

  1. Türk kahvesi makinesi alacaksan bunun ikili olanı var onu tercih et bu 2 fincanlık küçük.
    Arçelik mini fırın da al pratik oluyor :) sonra dikey elektrik süpürgesi, kesin al ortaya bir şey döküldüğü zaman kolay oluyor :)
    Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpersin :) teşekkürler :)

      Sil
    2. eğer ankastre fırının olmayacaksa mini değil midi fırın al diyerek onyüzbin sevap puanı topliyim dedim :)
      benim de tüm beyaz eşyam arçelik, çok şükür yedi yıldır hiç sıkıntı yaşamadık. çay makinesi olarak gusto var bende, aynen böyle altı üstü çelik, kettle'a kesinlikle ayrıca gerek yok, hem iki tane kapak çıkıyor içinden, ayrıca kapağa da gerek kalmıyor.
      kahve makinesi olarak ise evet iki cezvelisini almak daha mantıklı, her iki modelin de yanlarında düğme var I/II diye bu tekli olan 2 ya da 3 fincan, çiftli olan ise 4 ya da altı fincanı aynı anda yapabiliyor.
      böyleyken böyle :) daha bunun tencere tavası var, seramiği graniti var, çatalı bıçağı, ütüsü elektrik süpürgesi, var oğlu var, yaşlı teyze moduna girmeden bir nefes alıp bitiriyorum :)
      herşeyden önemlisi, musmutlu ve keyifli bir nişanlılık dönemi diliyorum + Allah tamamına erdirsin diyorum :)

      Sil
    3. Oh ohhhh, eksikler bitmiyo valla :) işte aklıma geldikçe alıyoum bişeyler napıyım :) Çok çok teşekkür ederim, şöyle içten bir Amiiiinnn diyorum :)

      Sil
  2. Lazım olan pek çok aleti düşünmüşsünüz bir de kettle alın bence sıcak su her zaman gerekiyor ama ev hediyesi olarak küçük ev aleti alanlar da olacaktır mutlaka :) Sevgiler, mutluluklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kettle niyetine çaydanlık altını kullanmayı düşünüyorum :) evet ev hediyesi almak isteyenlere de burdan öneri vermiş olayım bu postla :) sevgiler, teşekkürlerr:)

      Sil
  3. Sanırım benimde tercihim arçelik olucak. Mutfak makinası da aklımda ama bakalım ?= Mutluluklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Size de mutluluklar:)

      Sil
  4. Canım mutluluklar diliyorum :)
    bence sen bizim mağazaya gel buradan senin çeyizini düzeriz :)
    kettle yerine bende çaycı kullanıyorum çok rahat oluyor . mikser , doğrayıcı ayrı alma derim hepsi bir blendır setler var ben onu çok kullanıyorum . Benim bütün ürünlerim Vestel , musait olduğunda uğra istersen hem tanışmış oluruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nesrincim :) Gelicem inşallah tanışmaya :) Ben de seni bekliyorum ofisime:)

      Sil
    2. yaaaa sana özelden yazıyrum marmaristeyiz ve görüşmüyoruz bence bunu çözelim :)

      Sil
  5. Alacağın çamaşır ve bulaşık makinesinin mutlaka kısa yıkaması olsun. Gerçi yeni nesil makinelerde oluyor bu özellik artık ama yine aklında olsun.Sihirli merdaneyi ben alayım sana düğün hediyesi.Gönlüm esse'yi almak istiyor ama sebepler pek bir duygusal :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim düşünmen yeter :) Hepimizin duygusal sebepleri var Kitchen Aid almamak için :D

      Sil
  6. Paylaşımlarınız harika... ilgi ile takip ediyoruz. daha sık güncellenen paylaşımlar ile sitenizi devamının sürmesini tavsiye ediyorum.

    http://sanayitipicaymakinesi.com/
    http://www.remtamutfak.com/
    Çay Makinesi
    Çay Makinası

    YanıtlaSil