Pazartesi, Ağustos 25, 2014

Seyahat | Kızkumu' ndan Tekne Turu


Yine dolu dolu geçirdiğimiz bir pazarın ardından gezdim tozdum yazımla buradayım :) Yine bol fotoğraflı bir post olacak benden söylemesi.

Günübirlik koy turuna katılmak için, dün atlatık motorumuza soluğu Marmaris'e 20 km uzaklıktaki Kızkumu'nda aldık. Arkadaş tavsiyesi ve organizasyonu ile gittiğimiz için buradaki teknelerden en büyüğü olan Yavuz Kaptan'a bir güzel yerleştik. Saat 09:30 u gösterdiğinde teknemiz ufacıcık limandan ayrıldı. Ve bu çevrede gördüğüm en güzel koylarda yüzme şansını elde ettik.
Bütün gün teknede olmak fikri size sıkıcı gelebilir, bize de öyle geliyordu ama o kadar çok yüzdük ki teknede olduğumuzu unuttuk gitti. Bizim olduğumuz teknede bizim dışımızda 3 Türk vardı geri kalan her yolcu Rustu.
Tur teknelerinin en sıkıcı yanı bence yüksek sesteki müzikleri, gerçekten bunalırsanız ondan bunalırsınız sadece ki biz bunu bildiğimiz için pek takılmadık :)
Masmavi tertemiz sularda yüzdük, Manastır'ı ziyaret ettik, hatta Dişlice Adası'nda bir ara kendimizi Tayland'da zannettik :)
17:30'da tur bitti, inanılmaz mutlu ve yorgun şekilde tekneden ayrıldık..
Eğer Marmaris'e geldim ama bir değişiklik arıyorum diyorsanız şiddetle tavsiye ediyorum...
Dönüşte de Marmaris kavşağının tam karşısında ''Köşem Restaurant'' ı göreceksiniz. Benden tavsiye orada bir mola verin ve tavuklu peynirli pide yiyin, bana bol bol dua edeceksiniz :) 
















 Manastır Adası















Dişlice Adası

4 yorum:

  1. Tekne turuyla gelmiştim ben de buraya, hayran kalmıştım. Gerçekten harika bir deniz..

    YanıtlaSil
  2. Kızkumunu geçen sene gezmiş hatta blogumda da paylaşmıştım.Ama manastır adasını hiç duymamıştım.Çaput da bağlanıyormuş, kaçırdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızkumundan hergün tekne turu var, bir dahaki geldiğinizde mutlaka çıkın derim :)

      Sil