Çarşamba, Ağustos 27, 2014

30'a doğru adım adım...

30 Ağustos, yılın en sevdiğim günü.. Daha ne kadar severim belli değil...
Başlıkta okuduğunuz üzere 30 a doğru adım adım yaş olarak değil gün olarak önemlidir benim için :)
30 uma ne kadar kaldığını söylemeyeceğim pek tabi:)

İnsan büyüdükçe yaş aldıkça daha iyi anlıyormuş bir şeyleri, iyi sandığın insanların ne kadar kötüleşebileceğini,sevmediğini sandıklarının da aslında iyi insanlar olabileceğini keşfediyormuşsun.
Ben son 1 sene içinde hiç olmadığım kadar olgunum artık.
Kendimi bir çok konuda törpülemeyi öğreniyorum..
Hayat denilen bu yolculukta uzun yollarda sessiz ve sakin kendimle yürümeyi öğreniyorum.
İhtiyacım olan önce kendimi sevmekmiş öğreniyorum.
En önemlisi aileymiş öğreniyorum.
Yeni yaşıma girmeme 1 gün kala tüm eski yaşlarıma teşekkür ederim bana getirdikleri güzellikler için ve gerçekten kırgın değilim yaşattığı olumsuzluklar için... 
Bu da böyle kendime doğumgünü hatırlatması olsun madem :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder