Perşembe, Eylül 04, 2014

Kutlama!

Nerelerdesin diyenlere selam olsun:)

Buralardayım aşırı yoğun, hareketli ve yorucu bir hafta ardından ancak kendimi toparlayabiliyorum desem pek de yalan olmaz sanıyorum.
Malumunuz 30 Ağustos'ta doğum  günümü kutladım, iyi dileklerini gönderen herkese çok çok teşekkür ederim... Ufacık tefecik içi dolu turşucuk bir kutlama oldu doğrusu, çok sevdiğim bir yerde çok sevdiklerimle birlikteydim..

Marmaris'e gelirseniz mutlaka yolunuz Kaleiçindeki Yeşilköylü Meyhane'ye düşsün..
Lezzetli yemekler yiyin, samimi ortamın tadını çıkarın... Bayılacaksınız benden söylemesi :)












3 yorum:

  1. Ama burası gerçekten çok mu çok tatlı bir yer :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. burası pek güzelmiş :) nasıl da gidemedik. Biz otelden pek çıkamadık.. Ama seneye gideriz belki : )

    YanıtlaSil