Pazartesi, Aralık 02, 2013

Blog Fırtınası Gün 2 | Prens,tılsımlı uykumdan uyandırmak için beni öpmeye gelmeyecekti


Çok güzel bi yazma etkinliğine denk geldim Selen'in Evcilik Hayatı Blogunun sahibesi sevgili Selen Hanım sayesinde... Bir yazı yazma etkinliği diyebiliriz... Tamamen Atıyorum Blogunun sahibesi tarafından başlatılan bu etkinlik Aralık ayının her günü belirli konularla, başlıklarla, durumlarla ilgili yazı yazdırmayı amaçlıyor...
Ben olayı çok sevdim... İlk günü yakalayamadım ama ikinci günden başlayıp devam etmeyi umuyorum...

Gün 2* Bugünün konusu ; -Herhangi bir kitabın bir sayfasını açın ve bir satır seçin, o satırla yazıya başlayın, gerisi sizden...

-Twilight - New Moon-
Ben zannettiğin kadar kuvvetli değilim. Doğru ve yanlış artık benim için sona ermişti. Zaten her koşulda sana geri geliyordum. Gerçek aşk kaybolmuştu.Prens,tılsımlı uykumdan uyandırmak için beni öpmeye gelmeyecekti. Tek bildiğim sevginin bazı insanların gücünü yitirebildiğiydi. Yerçekimi, havaya kıyasla daha güçlüydü ama dalgaların içinde faydası yoktu. Beni dibe çektiğini hissedemiyordum. Aklım beni etrafında döndürüyordu...

Aşktan değil midir başımıza gelen her güzel ve kötü şey... Aşk değil midir tüm mutluluk ve mutsuzlukların sebebi... Kuvvetimizi kaybederiz bazen, tutunduğumuz dalı  kendimiz kırarız... 
Kaybedecek bir şeyinin olmaması değil midir en zor olan? En zor olan kaybetmek değil midir umudumuzu? 
Yanlışlarımızı ve doğrularımızı tartarak yaşayabilseydik eğer hayat çok daha kolay olurdu değil mi? Ama konu aşk olduğunda asla yanlış doğru dinlemez kalp... 
Kalbin doğrusu, doğru insanı bulduğunda daha hızlı atmasıdır sadece... Mantıklı olan her şey yanlıştır.. 
Doğru olan tek şey kalp çarpıntısıdır, kelebeklerdir karnında uçuşan... 
Hep kuvvetli zannedilir aşık olunan kişi, aslında o değil midir en masum cümlelerle kırdığımız, farketmeden yaraladığımız... Özürleri demet yapıp eline tutuşturduğumuzda geçer sandığımız?
En güzel his değil midir aşık olmak? Elini tutmak gözü kapalı... Emin olmak düşerken seni tutacağından... Güvenmek, yaşamak, beraber yaşlanmak değil midir tek istediğimiz?

Umuyorum okuyan herkes hayatının aşkını bulmuştur... Henüz bulamadıysanız da ben her insanın kaderinde bir aşk olduğuna eminim, eminim o aşk sizi bir yerlerde bekliyordur...

Sevgiler,

6 yorum:

  1. AAAA :)))) Çok sevindim mutlu oldummm beni de yazmışsın :) Etkinlik çok güzel bunun için tamamen atıyorum bloğuna teşekkürler.. Bakalım sonuna kadar gelebilecekmiyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gelicez inşallah, yarının konusu biraz zor ama deneyeceğiz :)öpücükler :)

      Sil
  2. Ben de katıldım. Ama daha bugün. Ve henüz ilk yazımı yayınlayamadım bile. Ama gün yarına atmadan yayınlayacağım. http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum gayet yaratıcı olmuş :) devamı da geleydi iyiydi :)

      Sil
  3. 3. gün yazısı "Blog Fırtınası Gün 3 | Evde Yokum Mauritius 'tayım..." blog reader'da var gibi bu sayfada yok öyle bir şey diyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://eceince.blogspot.com/2013/12/blog-frtnas-gun-3-evde-yokum-mauritius.html

      Sil