Perşembe, Kasım 28, 2013

Lancome | DreamTone No1

Yeni yıl gelmeden, istek listemdekilerden birini aldım bile :)
Miss Pera ' dan verdiğim siparişim hem uygun oldu hem de 3 günde ulaştı elime.
Ben ürünü kullanmaya dün başladım, sabah akşam temiz cilt üzerine kullanıyorum. Yüzümde bol miktarda çil var onları çok seviyorum yok olmalarını asla istemiyorum :) ve maalesef cilt tonumda düzensizlik ve hafif lekelenmeler var, daha önce Clinique Even Better After ile düzenlemiştim, bırakıp güneş kremi de kullanmayınca hafif hafif lekelenmeler başladı yine. Bu ürünün güzel yanı çillerime etki etmeyecek olması...
12 hafta sonra çok merak ediyorum nasıl olacak cildim. Sizinle öncesi sonrası olarak paylaşacağım...
Ayrıca güzel yanı üzerine makyaj yapılabiliyor olması...



Şimdi gelgelelim Dream Tone' u duymamış olanlara kendi ağızlarından anlatmaya;

Tüm cilt tonları için kişiye özel tasarlanmış bakım: açık, orta ve koyu renk cilt tonu. Sadece 8 haftalık kullanım sonunda koyu lekelerde %66'ya varan azalma*. 12 haftalık kullanım sonunda uzun süre kalıcı etki**. Matlık, kızarıklık, sararmış cilt tonu ve lekelenme gibi tüm cilt tonu düzensizliklerinde azalma görülür. Sadece 1 haftada kadınların %68'i daha eşit bir cilt tonuna sahip olduklarını gördüler.***

DreamTone, hayalinizdeki cilt tonunu makyajsızken bile veren ilk* cilt bakımı.
DreamTone, açık cilt tonundan koyu cilt tonuna kadar tüm pigmentasyon profillerine özgü cilt tonu düzensizliklerine karşı kişiye özel tasarlanmış 3 formül sunuyor. Bu üç etkili teknoloji, matlık, kızarıklık, sararmış cilt tonu ve lekelenme gibi tüm pigmentasyon profillerine özgü renk düzensizliklerini azaltır ve cilt tonunun eşitlenmesine yardımcı olur.


Buraya tıklayarak kendi web sitelerine yönlenebilir ve daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

Ne dersiniz denemeye değer değil mi?



%66
Sadece 8 haftalık kullanım sonunda koyu lekelerde %66'ya varan azalma.* 12 haftalık kullanım sonunda kalıcı etki.**
%68
Bir hafta sonunda kadınların en az %68'i daha eşit bir cilt tonuna sahip olduklarını gördüler.***
%68
Sadece 1 haftada kadınların %68'i daha eşit bir cilt tonuna sahip olduklarını gördüler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder