Salı, Kasım 26, 2013

Tanıtım : Mira Cakes


Merhaba,

Sizlere bugün çok mu çok şeker, çok mu çok lezzetli bir sayfadan bahsetmek istiyorum.
MiraCakes... Butik pasta, kek ve kurabiye yapan MiraCakes'in yaratıcısı  Serap Hanım söyle anlatmış kendini;


1982 yılı Bolu doğumluyum. Lisans eğitimini Uluslararası ilişkiler bölümünde aldıktan sonra  insan kaynakları alanında özel sektörde belli bir süre çalıştım. Sonrasında ise hep istediğim yaratıcılığımı kullanabileceğim alanı kurabiyelerimde ,keklerimde keşfettim. 
Yaptığı her işi özveriyle yapan,hayatı, insanları, her şeyi seven,aldığı her nefesin kıymetini bilen ,mutlu mu mutlu bir kişiliğim var. Bu sevgiyi ve mutluluğu kurabiyelerim ve keklerim ile sizlere de bulaştırmak için burada karşınızdayım. Ben sadece kurabiye yapmıyorum sevgimi, mutluluğumu sizlere de bulaştırıyorum...

Kendisiyle ablam vesilesiyle tanıştım ve ne kadar güzel işler yaptığına şahit oldum.
Aşağıda bir kaç ürününün fotoğrafını paylaşıyorum, kendisine ulaşmak için info@miracakes.com adresine mail atabilir ya da  0537 238 88 87 numaralı telefonu arayabilirsiniz. Ayrıca web sitesini ziyaret etmek için buraya Facebook sayfasını ziyaret etmek için buraya tıklayabilirsiniz.










  









1 yorum:

  1. Ne güzel şekiller vermiş hamura, eline sağlık..Bu arada bana gönderdiğiniz hediyeleri ancak yayınlama fırsatı buldum teşekkürler..

    http://reyhanlahersey.blogspot.com/2013/11/son-zamanlarda-gelen-kargolar.html

    YanıtlaSil