Pazartesi, Kasım 18, 2013

DIY Projesi | El Yapımı Yastık

Bir ara bahsetmiştim, boyama yastık yapıyorum diye. Kumaş üzerinde çokça çalıştım, ama daha hiçbirini dikmeye vakit bulamamıştım. Ta ki bel fıtığı başlangıcı olduğumu öğrenene dek.Ofiste otururken belim boşlukta kalmasın diye kendim için yaptıklarımdan birini hemen diktim, doldurdum...
Çok da beğenildi, mesajımı da verdim :)
Artık kış geldiğine göre birikmiş tüm işlerimi tamamlama vaktim geldi :) Eşe dosta da yapıyorum mesajlı yastıklarımdan :)


Eğer siz de bu şekilde kişiye özel mesajlar verebileceğiniz bir yastığa sahip olmak isterseniz bana eceinceblog@gmail.com adresine mail atarak ulaşabilirsiniz.

* 40x40 cm yastık fiyatı 40-TL' dir.
* Sadece kılıfı ister, içini ben doldururum derseniz 40x40 cm yastık fiyatı 30-TL' dir.
* İstediğiniz yazı tipinde çalışılabilir.(Kalın yazı tipleri kendini daha çok göstermektedir.)
* Siyah, kırmızı, yeşil ve lacivert tonlarda çalışılabilir,
* Daha farklı boyutlar için fiyatlandırma farklı olacaktır.
* Kargo alıcıya aittir.

Kendi reklamımı da yaptım :)

Daha çok projelerim var, beni izlemeye devam edin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder