Salı, Ağustos 13, 2013

Abiye Sorunsalı

Yok arkadaş, ne yaptıysam kendime uygun bir abiye bulamadım....
Malum bu sene düğün dü nişan dı derken çok çok masraf yapacağız o nedenle fazla para vermeden üzerime cuk diye oturan su gibi bir elbise bulmak istiyorum, bulamadım...
Bakmadığım yer kalmadı, ilk durağım Relactive oldu tabi ki ama fiyatlar 800'lerden başlıyor:( Açıkcası düğün İstanbul' da olacak yol masrafım, geldim gittim derken bu kadar para vermemem gerektiği dşüncesindeyim. her ne kadar Annecim sen beğen ben alıcam dese de içim elvermiyo napıyım:)
Bi de Ekim' de kardeşimin nişanı var e ona da mis gibi bi elbise giymem lazım.. O yüzden bütçeyi iyi
ayarlamam lazım.
Kulis diye bi yer var ama geçen sezonun elbisesi 750 demişlerdi, bu sezon aynı elbiseye 850 diyorlar.. Maxra Govanna'nın elbisesi açıkçası çok beğendim aklım kaldı ama dedim ya o kadar para vermeyeceğim:)

Enmoda.com' dan Jus de Pommes' un yandaki elbisesini aldım, ama iade ettim  çünkü rengi görülenden farklıydı çimen yeşiliydi, yanı başlarındaki açıklıkların süsü olan kalın ipler baya baya bozulmuş ve gevşemişti, göğüs kısmı bi garipti yani nası tarif edilir bilemiyorum ama olmadı yani oturmadı, hatalı çıktı ve ayrıca elbise en zayıf insanı bile göbekli gösterme özelliğine sahip... Sonuç olarak iade ettim paramı geri aldım.

Koton' da ki indirimden çok güzel bi elbise kaptım, biraz minik ama çok sevimli:)
Aslında düğünde onu giyeyim diye düşündüm ama İstanbul için biraz fazla küçük kalabileceği konusunda annecimle hemfikir olduk :) Ben de onu doğum günümde giymeye karar verdim:)

Sonuç olarak, internetten abiye bulamıyorum, Marmaris bu konuda çok sıkıntılı ve ne yapacağım konusunda en ufak bir fikrim yok... Fikri olanlar?

2 yorum:

  1. Ececim bence bir tatil gününde atla izmire git derim ben ,gerçekten marmaris çok sıkıntılı bu konuda,yada hem tatil hem alışveriş için bodruma gidebilirsin:)))Marmaristen bin kat iyidir,kolay gelsin cicim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyosun Esracım ama üşeniyorum ki :) git gel 8 saat izmir yolu gözümde büyüyo valla...

      Sil