Pazartesi, Ağustos 12, 2013

Shall we eat diamonds for breakfast & shine all day ?



Herkese musmutlu haftalar :)
Bir bayramı daha geride bırakmanın rehaveti içindeyiz. Özellikle 1 hafta tatil yapıp da işe başlayanlara Allah kolaylık versin diyorum. Tabi ki turizm sektöründeyseniz böyle bişey beklenemez acı gerçek.
Ben 2 güncük izin yapabildim.. bi gününü evde annemle ve sevgilimle geçirdim, diğer gününü de can ciğer kuzularla ve kardeşim meleğimle geçirdim :)
Ne zaman Marmaris' ten nefret etsem bir pazar gününü sahilde geçirmem yetiyor nefretimi dindirmeye:)
Yarım saatte kimseciklerin olmadığı, tertemiz mis gibi suların içinde yüzüp, harika yemekler yiyebiliyoruz :)

Çok eğlenceli bi cumartesi gecesi ve pazar günü geçirdik, delilleri aşağıda :)




Sıradan bir cumartesi demek isterdim ama değildi :) (NinjaTurtles)

 







L O V E :)


SHINE ALL DAY :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder