Salı, Ağustos 07, 2018

Ürün İnceleme /PHILIPS SATINELLE PRESTIGE ISLAK VE KURU EPİLATÖR

Merhaba, 
Bu yazımda size Philips’ in ürün deneyimcisi olarak tarafıma gönderilen PHILIPS SATINELLE PRESTIGE ISLAK VE KURU EPİLATÖR(+8 başlık) setinden bahsedeceğim. 

Ürün tarafıma gönderildikten kısa bir süre sonra deneme imkanım oldu. 
Öncelikle görüntü olarak gerçekten çok güzel yani sadece görüntüsüne bakarak bile alınabilir.  
Ama tabi asıl işlevselliği epilasyon kalitesi. Ürün hafif eğimli başlığıyla vücudunuza daha iyi yerleşiyor, mikro oluklu seramik diskleriyle epilasyon kalitesini arttırıyor,  ancak ben şahsen başlığın düz olmasını tercih ederdim. Çünkü bu şekilde aparatsız kullanıldığında aşırı temiz bir görüntü olmuyor ancak ek başlıklarla birlikte kullanırsanız sıkıntı yok. Özellikle cildi gererek epilasyonu kolaylaştıran başlığı gerçekten işe yarıyor, onu takınca çok daha temiz bir sonuca ulaşıyorsunuz, pürüzsüzlüğü yakalıyorsunuz. Yüz bölgesi için olan başlığını henüz denemedim, (yüzümü epilatörle alma konusunda çok emin değilim), bikini bölgesi başlığı her epilatörde olduğu gibi standart, kullanımı rahat. Ama bunların dışında asıl öne çıkan özellikleri ıslak ve kuru kullanılabilir olması, traş başlığı ve tüy kısaltma aparatı, vücut peeling fırçası ve vücut masaj başlığına sahip olması.
Peeling fırçasını ve masaj başlığını yüz için kullanıyorum. Yüz temizlemek ve canlandırmak için birebir. Tüy kısaltma aleti traş başlığıyla kullanıldığında çok uzun olan tüyleri kısaltıyor ve oldukça pratik. 
Ama bence büyük bir sıkıntısı var o da şarjdayken kullanılmıyor olması. 
Ürün tarafıma gönderilmeseydi de para verip alırdım. Özellikleri oldukça fazla. Fiyat performans olarak değerlendirecek olursak başlıklarıyla birlikte parasını hakediyor. Ancak ben bu kadar özellik istemem sadece epilatör olsun derseniz de yine Philips in diğer modellerini tercih edebilirsiniz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder