Salı, Mayıs 22, 2018

Market Alışverişinde Neden Daha Fazla Ödüyorsunuz?



İhtiyaçlarınızı karşılamak için yaptığınız alışverişlerde daha ekonomik fiyatlar varken, neden daha fazla ödüyorsunuz? Hangi marketten alışveriş yaptığınıza bağlı olarak giderleriniz için gerekli meblağ da değişiyor. Sadece bir fiyat kıyaslaması yaparak da uygun fiyat sunan marketleri kolayca tespit edebilirsiniz. Benim tercihim A101 oluyor. Sizlere hemen nedenini açıklayayım.
Yaşadığım yerde pek çok market var ve çok rahat bir şekilde aynı ürünün hangi markette hangi fiyat ile satışa sunulduğunu tespit edebiliyorum. Daha önce yaptığım araştırmalarda en uygun fiyatı A101 markasının sunduğunu anlamıştım. Bu yüzden artık evimin ve hatta ofisimin tüm ihtiyaçlarını buradan karşılıyorum. Ancak A101’i tercih etmemin tek nedeni bu değil.
Perşembe günleri A101 ekstra indirim uyguladığı kampanyalar düzenliyor. Her perşembeyi merakla beklediğimi söyleyebilirim. Çünkü kampanyalara televizyondan buzdolabına, banyo dolabından bisiklete kadar pek çok farklı ürün dahil edilebiliyor. Tabi gıda ya da temizlik malzemeleri gibi farklı ürün çeşitlerini de mutlaka Perşembe kampanyaları kapsamına alıyorlar. Çok uygun fiyatla evimin pek çok ihtiyacını bu kampanyalar sayesinde karşılayabildim.
A101 Avantajları Neler?
Ayrıca her hafta ürünler değişiyor. Farklı markaların ürün çeşitlerini satışa sunarak herkesin kendi beklentilerine uygun olan ürünleri satın alabilmesini sağlıyorlar. Bu arada kampanyaları ve ürün fiyatlarını internet sitesinden takip etmek mümkün olabiliyor. Ayrıca bir de mobil uygulaması var. Ben mobil uygulamasını biraz geç keşfettim. Bulunduğum yere en yakın A101 marketlerini anında telefonumdan görüntüleyebiliyorum.
Mutlaka bu uygulamayı telefonunuza indirmenizi öneririm. Gittiğiniz her yerde ekonomik bir alışverişle ihtiyaçlarınızı karşılamanızı sağlıyor. Bu sayede tatilde ya da iş gezilerinde de aynı ürün için daha fazla ödemenize gerek kalmıyor. Zaten her ürün uygun fiyatlı ve ne alırsanız alın, mutlaka cazip bir fiyatla karşılaşıyorsunuz. Ancak ben size özellikle Perşembe günü indirimlerini takip etmenizi öneririm.
Bu indirim kapsamına olan ürünler büyük talep gördüğünden kısa zamanda tükenebiliyor. O yüzden mobil uygulaması ile yakınlarınızdaki diğer A101 marketlerin yerini de tespit etmeniz gerekebilir. Bundan böyle siz de market alışverişlerine daha fazla ödemeyin. Yıllık bazda ciddi bir tasarruf yapabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder