Çarşamba, Haziran 15, 2016

Nikah Şekerleri & Davetiyemiz

En başından beri biliyordum aslında nikah şekerlerimizi de ben yapacaktım :)
Biraz araştırdım, değişik olsun dedim ve gördüğüm bir fikri uyguladım.
Hem orjinal oldu hem de romantik.
Masa düzenimizde de kafes şeklinde şamdanlar olduğu için çok çok uyumlu oldular.
Misafirlerimize tül keseler içinde dağıtıldı.
Kuş şeklinde magnetler şimdi bir sürü buzdolabını süslüyor :)

Yapım aşamalarını yakında bir video ile paylaşacağım.
Şimdilik fotoğrafları sizlerle.




Davetiyemizi de yine ben tasarladım :) 
Düğünümüzün konsepti toz pembe olduğu için davetiyede de yine pembe tonlar baş roldeydi .
Nikah şekerindeki çiçekler ve renkler her şey aynıydı.


Azıcık ilginiz varsa inanın insan kafasına koyduğu bütün projeleri yapabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder