Cuma, Haziran 10, 2016

Kına Gecem | 18 Mayıs 2016

Neredeyse 1 ay olacak, ben hala bi üşengeç ben hala bi mayışmış :)
Sanıyorum üzerimde hala düğün yorgunluğu var...

Düğün fotoğrafları henüz elime ulaşmadı ama çook güzel kına fotoğraflarım var.
Detayların tümüyle ben ilgilendim, herhangi bir organizasyon şirketi tutmadım.
Zaten ufak bir eğlence olsun istediğimiz için çok gerek duymadım.
Neler yaptık dersek; öncelikle denize nazır çok sevimli bir kafe ile anlaştık, o gece için mekanı kiraladık ve dedik ki herşey bizde:)

Süsleme işini ben, ablam, kardeşim ve kuzenlerim birlikte yaptık...

Duvardaki yazıyı, davetiyemi, poşetlere yapıştırdığım etiketleri, kokulu taşların içindeki yazıyı kendim tasarladım.

Misafirlerimize hediyeler için daha önceden karton poşetler almış, bu çantalara etiket tasarlamıştım, onları yapıştırdım. İçlerine birer tane bordo oje, kına paketi ve kuzenimin tasarladığı kokulu taşlardan yerleştirdim.

Hazır çerez paketleri almıştım, onların içine bir akşam oturup çerezleri doldurduk.

Kına sepeti ve kına tepsisi malum hazır aldım.

Kınaları poşette dağıttığımız için sepetin içine el gülleri ve mumları koyduk.

Ben kafalara takılan tüllü taçları pek sevmediğimden, kendim Fatmanın eliyle taçlar yaptım.

2 Tane fes aldım foto çekilirken eğlence olsun diye.

Sahte dolarlar aldım havaya saçılsın diye :) çocuklara iyi eğlence oldu gece sonunda kimin daha çok parası var diye saydılar :)

Bordo renk yazmalar aldım gelenlerin omzuna atılsın, hatırası kalsın diye.

Yeni çıkmış, çiçek tabaklar içinde el mumları aldım..

Tefler aldım, kurdelelerle süsledim.

Testi aldım, içini şeker, bozuk para ve nazar boncuğuyla doldurdum.

Yaptıklarımızın hemen hemen hepsi el emeği oldu, içime çok sindi.













Gel gelelim dış çekim ve geceden fotoğraflara.
Dış çekimlerimizi kardeşim yaptı, gecenin çekimleriniyse Marfod'dan arkadaşı Enver.










Elbisem AlfaBeta (Ben İzmir'den aldım, anca Oleg Cassini'de internette de satılıyor)


Yükleme kolaylığı açısından fotoğrafları küçültmek zorunda kaldım:(

















6 yorum:

  1. Maşallah çok güzel olmuşsunuz mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş detaylar fotolar filan mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  3. Harika harika, en bi güzel kına gecesi, fotoğrafların doğallına da bayıldım, kasmadan eğlenerek çekildiği belli arkadaşım ♥ Mutlulukların en güzeli senin olsun ♥

    YanıtlaSil
  4. canım benim, işte neysek öyle davranıyoruz :) keşke sen de olsaydın...

    YanıtlaSil