Çarşamba, Şubat 24, 2016

Seyahat | Fethiye - Tlos Antik Kent - Ölüdeniz - Kaya Köy

Seyahat yazısı yazmayalı epey olmuş.
O zaman 2 günlük turumuzun detaylarını bir çırpıda yazıvereyim:)

Marmaris Fotoğraf Dostları Derneği (MARFOD) ile yaptığımız seyahatimiz oldukça eğlenceli ve bir o kadar da yorucuydu:)
Fotoğraf çekmek bizim için öncelikli bir hobi olmasa da kardeşim Tuğçe'nin ısrarlarına dayanamadık ve biz de bu geziye katıldık.
Öncelikle böyle bir geziye giderken önemli şeylerden biri mevsimine göre ve rahat giyinmek, içime giydiğim t-shirt ve ayağımdaki skecherslar hakikaten günümü kurtardı. Bunun yanında bir fotoğraf kulübüyle geziye gidiyorsanız elinizde mutlaka bir fotoğraf makinesi olmalı. Fotoğraflarımın tümünü Samsung NxMini ile çektim ve uzun pozlama dışında hiçbirinde filtre uygulamadım, onda da uygulamadım aslında sadece fotoğraf makinesinin ışık izi çekimi ayarını kullandım ve çok eğlenceli kareler ortaya çıktı.

Marmaris'te 15 senedir yaşıyorum ve üzülerek söylüyorum ki ilk defa gezdim Fethiye civarını.
Çok sevdim dersem yalan söylemiş olmam.
Malum fotoğraf kulübüyle gittiğimiz için geziye bizim de elimizden makinemiz düşmedi.
Sayelerinde çok güzel kareler yakaladım bende :)
1 gece konaklamalı gittiğimiz için 2 güne bolca mekan ve anı sığdırdık.
Daha çok fotoğraf var, belki başka bir postta devam ederim:)


 Tlos Antik Kent
  Tlos Antik Kent



 Fethiye Tershane
 Amynthas Mezarı
 Çalış Sahili'nde gün batımı
 Fethiye Balık Hali
 Uzun Pozlama Teknik Çekimi (Çalış Sahili)

 Kayaköy
  Kayaköy
  Kayaköy
 Ölüdeniz
Ölüdeniz




4 yorum:

  1. Fethiye'li olarak gayet beğendim ama sizi Kayaköy'e götürüp Afkule'ye götürmeyenleri kınıyorum :) Bi' dahakine artık. Ama en güzel zamanı gezip görmüşsünüz bence. Bi de sanırım mevsimden dolayı Tlos'a gidip Yakapark ve Saklıkent'e götürmemişler, onu pek kınayamıyorum :)2 gün yeterli değil zaten Fethiye için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelip gördükten sonra artık daha sık gitmeye karar verdim Fethiye'ye :) memleketiniz çok güzel :)

      Sil
  2. Ülkemizin her köşesi cennet. Paylaşım icin teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de ne cennet :) ziyaretiniz için teşekkürler :)

      Sil