Cumartesi, Şubat 27, 2016

Gelin Adaylarına Tavsiyeler (Düğüne 4-3 Ay Kala Yaptıklarımız)

Bugünü de sayarsak 84 gün kaldı düğünümüze...Yani 3 aydan az bir süre.
Bakalım en son yazdıklarımdan sonra neler yapmışız neler yapmamışız;
  • Gelinlik alındı, ilk provam 7 Mart'ta İstanbul'da,
  • Gelin ayakkabılarım geldi, duvağım hazır,
  • Cilt bakımı yaptırdım çok iyi hissediyorum,
  • Makyöz ile anlaştım, kuaförümden başka bir yerde makyaj yapılacak,
  • Kuaförümle hala konuşamadım,
  • Davetiyelerimizi tasarladım, bastırdık ve dün elimize ulaştı, hazırlamaya başladık,
  • Fotoğraf ekibimiz bulundu, İzmir'den gelecekler. Çalışmalarını pek beğendiğimiz bir ekip oldu,
  • Kına mekanım değişti, denize nazır biraz daha geniş bir yerde yapmaya karar verdik
  • Kına elbisem belli değil, halam dikecekti ama beğendiğim bir kumaş bulamadım.
  • Evimiz tutuldu, Nisan 1'de içine girebileceğiz.
  • Koltuklarımızın, yatak odamızın siparişini verdik. 
  • Tv sehpası, masa, sandalyeler, konsol, perdeler ve halılar bakılacak ve alınacak..

Şimdilik bu kadar, 1 ay sonra detaylara devam :)



2 yorum: