Pazartesi, Aralık 01, 2014

Pratik Fikir | Yüzde Yüz Doğal Makyaj Temizleme Toniği

Makyajımı temizlemeden asla uyumam, hatta şekerleme bile yapmam. Makyajla yatıldığında gözenekler çok çabuk dolar, cilt yaşlanması hızlanır, sivilce oluşumu başlar ve birçok cilt ve göz hastalığına davetiye çıkarabilir. Benim 1 sene önce parabene ve sabun içindeki bir etken maddeye alerjim çıktı. Bu alerji de beni makyajımı temizlerken farklı ürünler kullanmaya yöneltti. Parabensiz olanları da alsam da içeriğindekilerden rahatsız oldum. Ben de çareyi kendime doğal makyaj temizleme losyonu/toniği yapmakta buldum.


İçerisinde yenilebilen iki malzememiz var. Biri saf zeytinyağı diğeri de gülsuyu.

Gülsuyu ve zeytinyağını aynı oranlarda olacak şekilde temiz ve kapaklı bir şişeye boşaltıyoruz.
Her kullanımdan önce iyice çalkalıyoruz, pamuğa dökerek temizlemek istediğimiz bölgeye nazik hareketlerle uyguluyoruz.
Zeytinyağı kokusundan rahatsız olurum diyorsanız eğer içine badem/kakao/vanilya esanslarından da bir iki damla koyabilirsiniz. Ben yine yenilebilen bir esans damlattım içine, vanilya esansı. Vanilyalı kek gibi kokmak pek de fena değil :)


Zeytinyağının cildimiz üzerindeki mucizelerini biliyor muydunuz?
•             Cildinizi nemlendirir,
•             Sarkmaları önler,
•             Cildi besler,
•             Erken yaşlanmaları geciktirir, genç bir görünüm sağlar,
•             E vitamini ile hücre aşınmalarını engeller,
•             Yumuşak ve pürüzsüz bir görünüm sağlar.

Ben makyajımı temizledikten sonra yüzümü ılık suyla yıkayıp havluyla ovmadan fazla suyunu alıyorum. Sabahları cildim hem daha parlak hem daha yumuşak oluyor. 
Ancak cildi çok yağlı olanlar için zeytinyağı çok uygun olmayabilir.

Ben doğal bir ürünle cildimi temizlediğim için kendimi çok daha mutlu hissediyorum. 
Umuyorum sizler de denerseniz ve memnun kalırsınız.


4 yorum:

  1. Çok teşekkür ederiz hemen deneyeceğim :)
    Bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürleer kesinlikle denenesi ama bir sorum var bitene dek kullanıyor musun yoksa belli bir kullanma süresi var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) şöyle ki ben çok büyük bir şişede yapmadığım için bitene dek kullanıyorum. Yaklaşık 3 hafta kadar kullanıyorum.

      Sil
  3. en kısa sürede denemek istiyorumm:) blogunuzu takibe aldım benim bloguma da bekliyorum :)

    https://makyajderyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil