Cumartesi, Kasım 01, 2014

Alışveris | Gratis'te Yüzde 46 indirim...

Merhaba,
Yine bir Gratis indiriminde birlikteyiz.
200. mağazası şerefine gratis %40 indirim + %10 Gratis Kart indirimi yaptığını duyurdu. Ancak mağazaya gittiğimde sistem yoğunluğu nedeniyle Gratis Kart geçemediklerini ama sisteme tanıttıkları indirimin %46 olduğunu belirttiler. Küçük meblağlarda sıkıntı olmayabilir ama yüklü bir alışveris için bugünü bekleyenlere hayal kırıklığı oldu açıkçası.
Neyse..

İndirimde başta uzun zamandır almayı istediğim Real Techniques'in Core Collection fırça setini ve uzun zamandır denemeyi istediğim Gosh marka kalem far ve kontür setini aldım. Kontür setinin iki tonu vardı, ben koyu olan paleti seçtim. Kalem farda 0002 numaralı Golden Brown rengi seçtim.

Bunun dışında Mat bitişli fondoten arayışıma Maybelline'in AffiniMat serisinin Opal Rose rengini alarak umarım ki son verdim.

Ayrıca Benri'nin makyaj temizleme diski olan peelingli pamuklarından, pastelin sevdiğim ton 2 ojesini, yanında ufak bir seyehate çıkacağım için seyehat boyu şişeler ve evin ihtiyacı olacak şampuan vb. aldım.

Fırçalar için çok yorum yapmayacağım, zira piyasadaki en güzel fırçalardan olduğunu hepimiz biliyoruz.
Gosh ürünleri ve fondoten için de deneyip yorumumu yazacağım muhakkak.







Marmaris Gratis'te aradığım tüm ürünleri buldum, yalnızca şampuan bölümü gerçekten yağmalanmış gibiydi :)
Bu indirim zamanını da böylece atlattık. Gratis ailesinin 200. mağazasını kutlar ve bu güzel indirim için de teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder