Cumartesi, Ağustos 16, 2014

Flower Power | Çiçekli Taç

Bu tacı fotoğraf çekimlerimizde kullanmak için yaptım. Evde olacağı için nişanımız, dış çekim fotoğraflarımız da olsun, o güne sıkıştırmayalım istiyoruz. Bu nedenle hem eğlenceli, hem de keyifli fotoğraf çekimleri için hazırlık yapıyorum. Fotoğraflarımızı amatör ama profosyonel bir edayla çalışan kardeşim Tuğçe çekecek. bu konuda ona güvenim sonsuz :)

Neyse bakalım nasıl yapmışım çiçekli tacımı.
Çiçekleri English Home'dan aldım. Dal üzerinde minik minik çiçekler halinde satılıyor. Daha sonra onları bir güzel daldan kopardım.
Kullanmadığım metal siyah bir tacın etrafını koyu yeşil kurdele ile sardım, ara ara silikon tabancası kullanarak sabitledim.
Daha sonra büyüklü küçüklü olan çiçekleri ortadan en büyük boylarla başlayarak tacın üzerine silikon tabancasıyla yapıştırdım, kenarlara geldikçe çiçek boylarını küçülttüm. Tacın arkasına renkli kurdeleler de sabitledim ki daha havalı dursun arkada fiyonk yapabileyim.

Aşağıdaki taç ortaya çıktı.





2 yorum:

  1. 👍 Harika cnm çok güzel olacağına eminim taç da çok şık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım :) yapıyorum işte bişeyler :)

      Sil