Çarşamba, Nisan 16, 2014

Kocan Kadar Konuş

' Bir de yakın zamanda yüreğin kabaracak.1.80 boylarında, kumral, hoş bir çocuk var. Takım elbiseli. Yurt dışında eğitim görmüş. Arkasında kısmetiyle geliyor. Vallahi yumurta gibi çocuk. Çöpsüz üzüm. Anası yok kız, kardeşi yok.!
-'Öksüz yani!'

' Bir insana bir insan herhalde yeterdi. Fakat o da olmayınca? '

'Haydi kocayı buldum diyelim, geçmişime beyaz bir perde gibi çekeceğim dapdaracık straplez gelinliğimin içinde nefes alamadığım, dünyalar prensesi bir geline dönüşüyorum. Düğünü takiben yurtdışında egzotik bir adaya tatile gidiyoruz. Tatil esnasında Facebook, Twitter ve Instagram'a yeterli sayıda egzotik ada, ananaslı kokteyl ve denizin önündeki şezlongda uzanırken sadece ayaklarımızın göründüğü fotoğrafları yüklüyorum.
E tabii maksat o fotoğrafları evlenen-evlenemeyen, kız arkadaşlarımın eski sevgililerinin ve benim hoşlandığım ama bana yüz vermeyen TÜM adamların görmesi. Hem zaten kimsenin gözüne sokmayacaksam neden evlendim ki? '

'Ayağına terlik giy, yumurtalıklarını üşüteceksin! '

'Kuş sütü eksikmiş, barbunyayla peynirli börek var bir tek. Sanki masayı havyar, şampanya ve kaz ciğeriyle donattık. '

'Ey Türk Kızı! Birinci vazifen, 10 saniyelik basit bir konuyu 1 saatlik problem yumağına dönüştürmek üzere erkeğine trip atmak, onu çıldırtmak, zıvanadan çıkartmaktır! '

' Merhaba, ben gına. Evlilik muhabbetinden geliyorum. '



Son zamanlarda okuduğum en eğlenceli kitap. Ayşe Arman' ın köşe yazısıyla keşfettim. Hemen o sırada İzmir'de olan sevgilim Remzi Kitapevi'ne gidicem birşey istermisin diyince amanın dedim, aldı sağolsun:)
Okurken baya bir kahkaha attım, hüzünlendim, sinirlendim. Kendimi buldum, ve zaman zaman kendimi ne kadar kaybettiğimi anladım. Şebnem Burcuoğlu çok güzel yazmış :) Kitabın ana karakteri Efsun, 30 yaşında evlenmemiş, ailesi tarafından e hadi artık bağla başını diye sıkıştırılan bir kızcağız... Hepimizden birer kare var kitapta. Alın okuyun. Çok güleceksiniz.


3 yorum:

  1. Şu sıralar çok popüler bir kitap...beğenmeyen de yok sanırım, alıp okuyayım bari :)

    YanıtlaSil
  2. Şİmdi okudum bitti :) Google'da yorumlara bakayım derken bir de ne göreyim! Ece İnce yorumu ve blogu :)) Çok güldüm ya bu Efsun aynı ben diyorum ve en kısa zamanda yorumlarını yazmak istiyorum ♥

    YanıtlaSil