Salı, Nisan 15, 2014

Instagram Günllüğüm | Dear Diary

Son zamanlarda pek uğrayamaz oldum buraya.. Herkesin postunu okuyorum ama yazmaya bir türlü vakit bulamadım... Düğünümüz var derken öncesine bir cenaze sıkıştı, dağıldık... Toparlamaya çalışıyoruz..
Umuyorum kısa zamanda iyi olucak herşey :)

Arayı kapatmak için bir  Instagram günlüğü gelsin  o zaman :)


1- Hayatımda yaptığım ilk reçel :) En bi sevdiğim mis kokulu çilek reçeli. Benim gibi hiç yapmayanlar için tarifi paylaşacağım :)

2- Mehteran takımı, dinlemelere doyamam

3- Bloggerlar eşleşiyor etkinliğinde kucukmakyajsever' den aldığım hediyelerim pek cicilerdi :) Ona yolladıklarımın da resmini çekmiştim ama ig'a atmamışım..

4- Sevgiliyle akşam yürüyüşü eğlencesi, ağız burun kaymış :)


5- Piyano çalarken dünyayı unutuyorum :P

6- Bir bekarlığa veda partisi ancak bu kadar güzel olabilirdi :)

7- Şeydamın doğumgünüsü selfiesi ...

8- Kont Tarçın modelim olursa ...

İşte bunlar son zamanlarda ortalarda yokken yaptıklarım...

Yarın da son okuduğum çok eğlenceli bir kitap olan ' Kocan Kadar Konuş' dan alıntılara yer vereceğim blogda :) Okurken çok eğlendim, çok güldüm :)

Cuma günü de yolculuk var İstanbul'a gidiyorum... Düğün mood on :)

Herşey hepimiz için pek güzel olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder