Cumartesi, Nisan 26, 2014

Çekiliş Sonucu

Merhaba,
Öncelikle gecikmeden dolayı özür dilerim, gündemim aşırı yoğundu.
Çekilişimi bugün söz verdiğim üzere sonuçlandırdım. İstanbul'du düğündü oydu buydu derken araya bir boğaz enfeksiyonu da sıkıştırarak atlattım çok şükür.

Toplamda 45 kişilik bir katılım oldu, bir kısmı reklam amaçlı açılan bloglar, bir kısmı şartları yerine getirmeyenler derken toplamda 22+3 ek hak ile toplamda 25 kişi katılmaya hak kazandı.
Daha önce de dediğim gibi katılımcılarımın blog sahibi olmasını istemiştim ancak çoğunlukla blog sahibi olmayanlar katıldığı için tek şart GFC ve G+ takibi olmasına bakarak yorum sırasına göre numaralandırdım. ayrıca IG paylaşımlarını da ek hak olarak listeye ekledim.

Ne olur ne olmaz diye 1 asıl + 1 yedek seçeceğim, 3 gün içerisinde asıl hak sahibi mail yoluyla bana ulaşmaz ise 30 Nisan tarihinde hak yedek sahibine geçecek.

Tüm Katılılımcı Listesi

Çekilişe Katılmaya Hak Kazananlar

KAZANAN

10. Sırada bulunan Nihal Baysal Koçer

TEBRİKLER :)

Sevgili Nihal bana ayın 30 una kadar ulaşmanızı rica edeceğim :) 
eceinceblog@gmail.com adresine mailinizi bekliyorum.

YEDEK

2. Sırada Bulunan Smilodase

Sevgili Eda, ayın 30 una kadar dönüş olmaz ise hediyeler sizindir. Haber vereceğim :)

Bir çekilişi de böylece bitirdik :) Darısı yenisinin başına :)


EDİT : NİHAL HANIM TARAFIMA ULAŞMADIĞI İÇİN SEVGİLİ EDA HEDİYELER SENİNDİR...

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz asıl talihliden haber yok, mailime de dönüş alamadım.. 12:00' a kadar bekliyorum :)

      Sil