Çarşamba, Nisan 30, 2014

Ah başıma gelenler...

Selamlar,
Biliyosunuz Gözde'min düğünü için elbiselerimizi almaya taaa burdan İzmir'e gitmiş idik. Ve hakikaten istediğim elbiseyi almıştım... Daraltılması gerekiyordu, daralttırdım daha sonra Önünde olan drapelerin şekli şemali bozuldu. Terziye verdim düzeltsin diye, terzi tabiri caiz ise elbisemin ağzına etti:(
Neyse ben de el mahkum kardeşimin nişanında giydiğim elbisemi giymek zorunda kaldım...
Düğün günü tam bir skandaldı Sinem'le bizim için...
Maltepe'nin ünlü kuaförlerinden birine gittik, aman yarabbi, ikimizi de olmak istediğimizin tam aksi haline soktu hatun kişi.. ağlamak üzereydim:( Oradan çıktık dedik yok böyle olmayacak, düğünün yapıldığı Adile Sultan Sarayı'na yakın bir kuaför bulmamız lazım diyerekten bindik arabaya kendimizi Erdem Kıramer'de bulduk, sevgili Ertan sağolsun bizi pek bi mutlu etti, saçımızı başımızı hale yola koydu. Oradan pek mutlu ayrıldık, düştük saray yollarına :) Makyajımızı bize ayrılan odada kendimiz yaptık.
Sinemim makyaj konusunda baya iyidir, ben de fena sayılmam e baya iyi makyaj yaptık :)
Tabi güzel makyajımızda malzemelerimizin de eksiksiz olması işimizi baya kolaylaştırdı..
Hakikaten güzel bir düğün oldu, Gözdem çok güzel bir gelindi, saçı, makyajı, harikaydı... Gelinliğini eşinin mağazası olan Bağdat Caddesi'ndeki First Lady dikti. Fotoğraf ekibine hayran kaldık bitmeyen enerjileriyle bizi çok eğlendirdiler :) bütün küçük ayrıntılar çok çok güzeldi, her bişeye bayıldık, neredeyse hiç oturmadık desem yeridir :)
Öyle böyle bir İstanbul macerasını da atlattık.. Bazı şeyler tam istediğimiz gibiydi, ufak hayal kırıklıklarımız oldu kendimizle ilgili ama herşeye rağmen çok güzel bir kaç gündü...

Bu da böyle bir anı olsun :)




2 yorum:

  1. ayyyyyyyyyy çok tatlısınız bayılldım fotoğraflara ece :)) çok şıktın cnm:) olur öyle aksilikler :))
    inş. bizde Adile Sultan Sarayaında evlenmeyi nasip eder Allah.
    Adile Sultan Sarayı olmasında dandirik bir düğün salonu da olsa razıyım ahahahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Amiin kuzucum, saray olmasa da olur ben çayır çimene de razıyım :P mesaj alınsın :) öpüyorum çok çok :)

      Sil