Cuma, Aralık 13, 2013

Yeni Yıl Gelirken ....

Yine kocaman bir yılı geride bırakmamıza günler kaldı...
Yeni yıl gelirken yine bir sürü kararlar aldık ve evet çoğunu uygulamayacağız :)
Ama yine de bu kararları almak, kendimize listeler yapmak bir nevi motivasyon diye düşünüyorum ben uygulayamasak da mutlu oluyoruz, yani şahsen ben öyleyim :)

Biz bu sene arkadaşlarımızla beraber olalım istedik, mekan henüz belli değil bakalım araştırıyoruz...

Yine ufakcık tefekcik mutlu eden hediyeler almaya başladık sevdiklerimize, yılın bu zamanı en bi sevdiğim :) Bu sene hediyelerimi kendi ellerimle paketleyeceğim tek tek, kişiye özel  :)

Ben Aralık ayında çok mutlu oluyorum, şarkılar, süslemeler içim içime sığmıyo :) Aşağıdaki şarkı da benden size gelsin :)



Ben bu sene aşağıdaki kararları aldım, bakalım hangilerini uygulayabileceğim,

1. Ailene daha fazla zaman ayır,
2. Spora başla (Klasik değilmi:)
3. Para biriktir,
4. Yemene dikkat et, abur cuburu kes,
5. Başladığın tüm DIY projelerini bitir,
6. İnsanlara gerekenden fazla değer verme,
7. Görmek istediğin bir yeri mutlaka gör (Ürgüp)
8. Bir projede gönüllü olarak çalış,
9. Bol bol sinemaya git,
10. Daha çok kitap oku (ayda 2,3 kitap okuyorum normalde)
11. Bol bol gül, üzülmeye vakit yok,

Siz yeni yıl için hangi kararları aldınız ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder