Cuma, Aralık 20, 2013

Igne Ucu


Size daha yeni yeni büyümekte olan instegram sayfamdan bahsetmek istiyorum ''iğneucu'' ...
Bu sayfada benim ve anneciğimin elinden çıkan yastıklar, şallar vb. el ürünü denilebilecek herbişeyi bulabilirsiniz. Şu anda kısıtlı olarak bişeyler eklemiş olsam da yavaş yavaş yaptıkça büyüteceğiz inşallah :)

Ben bu sıra snood yapmaya başladım.. Örgü örmenin gerçekten insanda yatıştırıcı bir etkisi olduğunu düşünüyorum... İlk snood umu kendime yaptım.. aşağıda görebilirsiniz..
Eğer sizde bir snood um olmalı diyorsanız bana ulaşın ben yapayım :)
Tek kat snood desenli, ya da düz istediğiniz renkte çalışabilirim...






Bu arada Marmaris' te yaşamanın güzel yanlarından biri de kısa kolluyla donmamak olabilir :) Hava mis gibi yağmur sonrası kokusu ve tepede muhteşem güneş var :)
Neyse ne diyoduk, İğneucu... Instegram sayfamı ziyaret edin, takip edin, beni mutlu edin :) Aşağıda iğneucu' nda şu anda satışta olan ürünlerimizden şallarımızı bulabilirsiniz...
Şu buuz gibi kış günlerinde boynunuza saracak ya da sevdiklerinizi ısıtacak şallarımıza hemencecik sahip olabilirsiniz..

Almak için igneucu@gmail.com' a eposta yollamanız yeterli :)

Sıcacık Şal Küçük Boy :30-TL
Sıcacık Şal Büyük Boy :50-TL 

  Balık Pulu Şal 30-TL

 Gelin Şalı : 50-TL

 Gri Simli Şal: 50-TL


 Sıcacık Kışlık Şal : 30-TL

Çiçekli Şal : 30-TL

Siyah Pullu Şal : 50-TL

Diğer bütün ürünlerimiz için, takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder