Salı, Kasım 05, 2013

Çekilis Sonucu


Merhaba,
10.000 tıka özel yaptığım çekilişime sadece aşağıdaki isimler yorum bıraktı. Aslında 15 kişi olmaması halinde iptal edecektim, ancak etmemeye karar verdim bu çekiliş de böyle olsun..
İzleyicim olup yorum yazmayanları maalesef dahil edemiyorum..

1- Sinem Gökova
2- Hayal İnce
3- İsimsiz Vatandaş
4- Mehmet Oğuz
5- Makyaja Yeni Başlayan Kız
6- Buralı Olmayan
7- Reyhane
8- Serra Tekin
9-Hayal Adası
10-Gülümse Yüzüme

Adı kırmızı ile yazılmış izleyicilerimi dahil edeceğim çekilişime, diğer isimler yakınım oldukları için dahil değil, haksızlık olmasın :) (1, 2 ve 4 numaralı yorumlar dahil değildir)



Kazananımız 7 numaralı yorumuyla REYHAN'LA HERŞEY Blogunun Sahibesi Reyhan Hanım :)

Kendisini tebrik ediyor, bu şansının devamını diliyorum :)

Diğer katılımcılarımıza katılımlarından dolayı teşekkür ediyor, sonraki çekilişlerim için hepinizi bekliyorum :)

1 yorum: