Cuma, Nisan 19, 2013

İndirimden ne kaptım :)

İçinde bulunduğumuz hafta malumm özel bi haftaaa.... Yarın Gözde'nin doğumgününü kutlıcaz:)
Sana çok güzel sürprizler hazırladık Kouftem beğenirsin umuyoruz:):)

Bu vesileyle 3- 5 Alışveriş tüyosu veriyim,
Mudo' da bahar indirimi var 200 TL lik alışveriş yapana 50 TL si hediyeeeee :)
Mudo'nun bahar renklerine ba-yıl-dım... cıvıl cıvıl pembeler maviler turuncular sarılar ucusuyor resmenn:)

Yaşasın bahar geldiiii diye bağırası geliyo insanın:) 

Aşağıdaki ciciyi kendim için kaptım bile :)


Mudo 69-TL


Son günlerin güzel haberi köyümüze English Home ve Tekin Acar açıldııı :) English Home un çiçekli böcekli kumaşlarını oldum olası severdim şimdi kolayca ulaşabilmek güzel oldu tabii:) Yeri de pek bi güzel Atatürk Caddesinde. Tekin Acar' ı henüz keşfedemedim ama yeni bir parfüm almak için bi uğramayı düşünüyorum önümüzdeki günlerde ne de olsa dibimizde Netsel Marina' da..

Şimdi bütün markalar yok derken haksızlık da yapmayalım, güzel bir butik var ve bi çok tasarımcının ve ünlü markanın parçalarını satıyor. çok fazla zengin değil  içeriği ama değişik seçenekler bulmak mümkün.. Özellikle mezuniyet için güzel abiyeler ve kokteyl elbiseleri getiriyor.. Şu sırada bazı ürünlerde indirim var. İnşat halindeki Ziraat Bankası'nın yanında ufacık bi butik adı da Dishe..

Aşağıdaki güzelliği de ordan hoop kaptım..

Sabra 89-TL, 59-TL

Seviyorum böyle bol bol rahat giyinmeyi, sanıyorum insan yaşı büyüdükçe giydiklerinin biraz daha rahat kullanışlı ve  annemin deyimiyle usturuplu olmasını tercih ediyor :)


Bu arada henüz Game of Thrones izlememiş olanlar için söylüyorum... Büyük Kayıp!!! bi an önce başlamanızı tavsiye ederim.. :) konuyu nası değiştirdiğimi sorarsanız yazmayı bırakıcam şimdi GOT izlemeye gidiyorum :)

Okuyan kaç kişi var bilmiyorum ama yzdıklarımı şu anda okuyosanız eğer, süper bi akşam ve haftasonu geçirin olur mu? :):)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder