Pazartesi, Temmuz 22, 2019

Halı Örtüsü

Merhaba,
Benim gibi evlenirken ay ben çok ferah bir ev döşeyeceğim diyerek beeembeyaz mobilyalar beeembeyaz halılar mı aldın.
Katıl aramıza :)
Aldığım beeembeyaz halılardan 6mk olanını şu anki evimin koridorunda (evet oda gibi kocaman bir hol) kullanıyorum Ve beyaz olmasından mütevellit pek bir kirleniyor. Yıkatmaktan bıktığım için dedim ki Ece yıkatmaya verme bir halı örtüsü al. Bir internet sitesinden aldım halı örtüsünü.
Şimdi artıları ve eksilerini sayalım;

Artılar:
Halınız kirlenmiyor,
Temizliği kolay, silkele, makineye at,
Halı değiştiği için eviniz size çok değişmiş gibi geliyor.
Bebeği olan evlerde çok kolaylık.

Eksiler:
Çok toz topluyor,
Yürüdükçe toplanıyor, devamlı düzeltmeniz gerek,bir süre sonra bu toplanma sizi rahatsız ediyor,
Yıkandıkça rengi açıldı benimki aşağıda göreceğiniz üzere siyahlı grili ve siyahlar iyice açıldı.
Elektrik süpürgesi kullanmak çok zahmetli.

Ben elimden geldiğince size anlatmaya çalıştım ama artıları eksileri değerlendirerek almak lazım, neticede ucuz bir şey de değil.
Şimdi bunları bilerek tekrar düşünüyorum alırmıydım diye; sanırım almazdım.

Umarım biraz yardımcı olabilmişimdir.

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder