Salı, Ekim 18, 2016

SEO’nun Uzmanları İstanbul’da


Dijital çağın tüm sosyal ve iş yaşamını yönlendirdiği 21. yüzyılda ekonomik ve kültürel oluşum giderek internetin tekeline giriyor. Yatırımını internete yapan ve pazar payını büyütmek isteyen şirketler rakiplerinin önüne geçmek için etkin yollar arıyorlar. Bu noktada web üzerinden müşteri potansiyelini arttırmak, kullanıcı ihtiyaçlarını doğru bir şekilde listelemek için SEO çalışmaları gerçekleştirilir. Son zamanlarda hızlı bir yükseliş trendi yakalayan SEO, SEO Uzmanlığı diye bir mesleği de hayatımıza kattı.

Digitalzone’16 SEO Uzmanlarını Ağırlamaya Hazırlanıyor
SEO, aslında bir pazarlama tekniği olmakla beraber aynı zamanda arama motoru optimizasyonu ile gerçekleşir. Arama motorlarından en faydalı şekilde yararlanmak isteyen kurumların ise mutlaka arama motoru optimizasyonu konusunda fikir sahibi olmaları gerek. Arama motoru optimizasyonu ile ilgili en güncel bilgileri almak isteyen tüm kurum ve bireyler 21-22 Ekim tarihlerinde Türkiye’nin dijital ajanslarından biri olan Zeo tarafından düzenlenen Digitalzone’16 Dijital Pazarlama Konferansı’nda dünyaca ünlü SEO uzmanları ile Şişli Radisson Blu Hotel’de bir araya geliyor.

Günümüzde doğru bilgiye ulaşmanın ve bu bilgiyi paylaşmanın yolu arama motorlarından geçiyor. Dünyaca ünlü SEO uzmanlarından, arama motorları optimizasyonu ile ilgili en doğru ve güncel bilgileri almak isteyen tüm kurum ve kişiler 21-22 Ekim’de Şişli Radisson Blu Hotel’de Digitalzone’16 için buluşuyor. Geçtiğimiz yıllarda Zeo tarafından SEOzone olarak gerçekleştirilen etkinlik bu sene isim değişikliğine gitmiş ve pazarlama adına dijital dünyanın tüm ihtiyaçlarını karşılayacak bir isimle yoluna devam etme kararı almıştır. Birçok SEO uzmanının yer alacağı konferanslarda ayrıca çok sayıda uluslararası önde gelen şirketlerin dijital pazarlama direktörlerinin de yer alması planlanmaktadır. Organizasyon iki gün sürecek olup ayrıca katılımcıların da yer alacağı ve gün boyu sürecek workshoplar yapılacaktır. Böylece katılımcılar SEO’ya ait sorularının cevaplarını bulabilecek, SEO’nun kurumlarına nasıl katkı sağlayacağı, hangi dijital pazarlama tekniklerini kullanmaları gerektiği, hedeflerine uygun SEO çalışmalarını nasıl yapacakları ve kaliteli içerikleri nasıl hazırlayacaklarına dair sorular yanıtlanacak. Dünyadaki SEO teknik ve benzersiz sonuçların da katılımcılar ile paylaşılacağı bu etkinlikte tüm dünyanın SEO deneyimi Türkiye’deki katılımcılarla paylaşılıyor olacak. SEO denildiğinde akla ilk gelen ajanslardan biri olan Zeo dünyaca ünlü SEO kaynaklarından Moz’un ve Majestic SEO’nun Türkiye’deki ilk ve tek partneri olma özelliği ile bir adım öne çıkıyor. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder