Salı, Ağustos 02, 2016

Elele Sitesinde Herkes İçin Faydalı Bilgiler Var

Mevsimlerden yaz olunca, herkes de olduğu gibi benimde içim kıpır kıpır oldu. 
Kış ayını bitirmek üzereyken, aklımda yürürlüğe koyduğum, yaz tatili projesini artık hayata geçirebilmek için, gerekli araştırmaları yapmaya başladım. 
Öncelikle, tatil beldesini netleştirmek için, Akdeniz ve Ege bölgesini bir güzel hatmettim. 
Hayalimde oralarda bir güzel gezindim. Son kararım Ege bölgesinde tatil oldu. 
Tur ile gitmenin olumlu ve olumsuz yanlarını da düşünerek, bu yaz özgür olmaya karar verdim. Fakat genelde tatilimi planlarken tur şirketi ile çalışmayı seçtiğim için epey zor olacaktı.
İnternetten, Ege bölgesinin otellerini araştırmaya başladım. 
Bir tatilde bir kaç yer görmeye alışkın olduğum için, sadece Alaçatı bölgesinde kalmaya karar vermek pek de kolay olmadı. 
Nerede kalsam? Derdine düşünce de daha detaylı aramalar başlamış oldu ve inatla tur şirketinin sitesinden otellere bakmadan, kendi emeğimle bir yer bulmanın peşine düştüm. 
Alaçatı’da butik bir otelde kalmaya karar verdim. 
Butik otelleri araştırırken, tesadüfen çok severek okuduğum Elele dergisinin sanal ortamdaki online dergi konsepti ile tanıştım. Dergi içeriğinde, 50 butik otel haberi olduğu için arama listeme düşmüştü.

Uzun zamandır, keyifle okuduğum dergim sayesinde, Alaçatı’da kalacağım otele karar vermiştim. Tatil programını yaptıktan sonra, hevesle dergide ki diğer ilgi çeken konuları okumaya başladım. Öncelikle, bir kadın dergisinde okumayı sevdiğiniz ne varsa buradan ulaşabilirsiniz. Kadınların, okumaya bayıldığı makyaj ve güzellik önerileri, sağlıklı yaşam ve diyet rehberliği, yemek ve tatlı tarifleri, mutlu bir ilişki ve evliliğin sırları, çeşitli anketler, ünlülerle röportajlar, bebeğim köşesi ve tabi ki burç yorumları ile astroloji köşesi. Elele dergisi, sanal ortamda da görselini o kadar güzel yapmış ki elimize alıp okuduğumuz dergi ile aynı konseptte olunca gezinmesi çok keyifli oldu. Tatil öncesi, diyete de ağırlık vermeyi düşünürken sağlıklı 7 ara öğün önerisi de çok yardımcı fikirler verdi. Bununla da kalmayıp yaz tatilimde nasıl sağlıklı bronzlaşabileceğimi de öğrendim. Sizlerde, kesinlikle Elele sitesinde ihtiyaç duyacağınız faydalı bilgiler bulabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder