Pazartesi, Ağustos 29, 2016

30

Ve evet...

O çok korkulan yaş geldi çattı...

Yarın dolu dolu 30 yıl yaşamış olacağım...

Ne kadar çok şey sığdırdım bunca yıla, ne anılar, ne dostluklar, ne iyiler ve ne kötüler...

Şanslı olanlardanım ben sanırım, kötü pek bir anı ya da insan kalmadı hayatımda...

20 lerindeki o zıpır kız yerini artık daha olgun ve daha mantıklı bir kadına bıraktı...

Eğlence anlayışım değişti, muhabbet anlayışım değişti, damak tadım değişti...

Sadeleştim sanırım.

Ve yarından itibaren daha da sadeleşmeye karar verdim.

Yarından itibaren ben de minimal hayatın kapısından girmeye karar verdim...

Yavaş yavaş yapacağım bunu, hayatımın tüm dönemine yayacağım.

Yavaş yavaş fazlalık olan ve beni mutlu etmeyen her türlü eşya, durum, duygu ve kişiden uzaklaşacağım...

Kimse için kötü konuşmayacağım mesela dilimi arındıracağım...

Hakkında kötü düşündüğüm insanlarla ilgili konuşmak yerine onlardan uzaklaşacağım...

Evimi gereksiz eşyayla doldurmak yerine, ailemle, güzel anılarla, şen kahkahalarla, neşeli dostlarla dolduracağım..

Az olacağım ve öz olacağım..

Çok seviliyorum..

Ve hep çok seveceğim...




Bu şarkı da burada dursun,

Hiç bıkmadım dinlemekten ve bıkmayacağım...


2 yorum:

  1. canım güzelliklerle dolu bir yaş olsun ... hep sev ve sevil.... İYİ Kİ DOĞDUNNNNN :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir yazı olmuş eşinle birlikte nice yıllara olsun iyi ki doğmuşsun:)

    YanıtlaSil