Pazartesi, Nisan 04, 2016

SOYULDUM ! ! !

Hayatımda ilk defa soyuldum!!!
Evet evet resmen soyuldum!!!
Kredi kartımdan 31.03.2016 Tarihinde avea.com.tr sitesi üzerinden 2 adet fatura ödemesi gerçekleşmiş. Üçüncü faturayı da ödemek isterlerken telefonuma gelen -limitiniz avea.com.tr üzerinden yapmaya çalıştığınız işlem için yeterli değildir- mesajı üzerine bankayı aradım. Banka kartımdan 2 adet fatura ödemesi gerçekleştiğini söyledi... Eğer biraz daha yüksek limitli bir kart kullanıyor olsaydım kim bilir daha kaç adet fatura ödeyeceklerdi.
Hemen kredi kartımı iptal etti ve diğer kartlarımı internete kapattırdım.
Verdikleri numaraya bir itiraz dilekçesinin faksını yolladım, şubeme de yolladım aynı dilekçeyi.
Ertesi gün savcılığa bir dilekçe yazdım ve dolandırıcılık için suç duyurusunda bulundum...
İnternetten alışveriş yaparım evet, ama güvenmediğim sitelerden yapmam asla.
Nasıl oldu anlamadım...
İlerleyen günlerde bakalım neler olacak sonucunu yazarım...



Edit : Kartıma ilgili tutarların iadesi yapıldı. Ama işlemi yapan kişi hakkında suç duyurusunda bulunduğum için kendisi ile ilgili nitelikli dolandırıcılık suçundan işlem yapılacak...

10 yorum:

  1. canım çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. Çok çok geçmiş olsun ...!

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun ya .. bende hep yapıyorum nette birde limitin maşallahı var allah başa vermesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, sanal kart kullanmak lazım demek :(

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun :( Bugünlerde çok duyar oldum bu haberi. Sıklaştı sanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, evet dolandırıcılık resmen meslek oldu :(

      Sil
  5. geçmiş olsun geçen ay bana da oldu direk kart nosu ele geçirilmiş ve baya harcama yapılmış hemen itiraz ettim ve banka 2-3 hafta içinde inceledi ve kabul etti parayı iade etti karta bu da öyle olur ama dolandırıcılık aldı yürüd tabi o ayrı :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..umarım iade ederler. Bakalım görücez...

      Sil