Çarşamba, Kasım 25, 2015

Seyahat | Yunan Adaları / Part 4 : Leros

Ah güzel Leros...
Adaya adımımı atar atmaz sevdim Leros'u... Minnacık ama sevimli bir ada. Kalimnos'tan Leros'a yine Dodekanisos Seaways'e ait katamaran ile geçtik.
Fena bir yolculuk sayılmazdı (bu sefer Mehmet de içti mide bulantısı hapını)

Kaldığımız Nefeli Otelin müdürü Eva limanda bizi bizzat karşıladı, kısa yolculuğumuz süresince de ada ile ilgili minik minik bilgiler verdi. Öncelikle kısaca oteli anlatıyım size; seyahatimiz boyunca kaldığımız en güzel oteldi. Hem konumu, hem hizmeti, hem personeli, hem de odaları hakikaten beni mest etti. Zaten Eva ile tanışmışız turizm fuarında o hatırlattı bana, güzel bir tesadüf oldu:) 
Odamız mis gibiydi, taptaze çiçekler vardı, orada bir ömür kalabilirim gibi hissettim :)
Adanın pek meşhur restaurantları & tavernaları var ancak biz 1 gece kaldığımız için hepsini deneme fırsatımız olmadı.

Genel olarak Leros hem doğal güzelliği, hem sevimliliği hem de sıcakkanlı yerlileriyle görülmesi gereken bir ada. Bodrum'dan yaz aylarında direk katamaran seferleri de açılıyor hem.





















2 yorum:

  1. Canım harika fotoğraflar, bayıldım 😊 tüm seyahati okuyacağım maşallah Size, en güzelini en iyisini hak ediyorsunuz, pozitiflik abidem benim öperim kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, ben de seni öperim pek çok :)

      Sil