Cuma, Ekim 16, 2015

Seyahat | Pamukkale & Çivril

Geçen hafta iş arkadaşımın düğünü sebebiyle Denizli'ye oradan da ilçesi Çivril'e geçtik...
Geçmişken yol üstünde de Pamukkale'ye uğramadan dönmek istemedik... Zira ben ilk defa tanıştım kendisiyle...
Söylenilenlere göre eskisi kadar pamuk değilmiş artık, işletmesi özelleştiği için eskisi kadar bol su akıtmıyorlarmış travertenlerden... Ne yalan söyleyeyim hakikaten daha güzel ve bakımlı olmasını umuyordum, hayal kırıklığı yaşadım..
 Girişte kişi başı 25-TL alıyorlar, deli para... Buradan kendiminde içinde bulunduğum organizasyon olan Türsab'a sesleniyorum, düşürün müze ve ören yerlerine giriş ücretlerini !!!

Serzenişimi okuduktan sonra fotoğraflara bakabilirsiniz :)





 

 




Bunlar da Çivril'de dayanamayıp içine daldığımız elma bahçesinden :)  
Biz ağaca yeltendik izin alarak topladık biraz ama yerde yüzlerce düşmüş ve çürümüş elma vardı, bunlar ne oluyor diye sorduğumda meyve suyu olduklarını öğrendim.. 
O günden beri de hazır meyve suyu içmiyorum ve içeceğimi de sanmıyorum :)
Yalnız elmalar da çok lezzetliydi söylemeden geçemeyeceğim :)



Not: Fotoğraflarımın kalitesinin çok daha iyi olmasını isterdim, ama kardeşimin o gün düğün çekimi olduğu için fotoğraf makineme el koydu bana da i pad kaldı :)

Kardeşimin fotoğraflarını görmek isterseniz buraya tık tık :) 





3 yorum:

  1. Ne güzel Denizliyi gezmissin cnm.eşim de denizlili.atanmadan önce bizde yaşadık denizlide.keşke antik havuza da girseydiniz havuz çok güzeldir :) bende pamukkale den çok antik havuzu beğendim. Ama orda da ayrıca ücret alıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gezdik valla :) daha önceden de gitmiştim Denizli'ye ama böyle gezme imkanı bulamamıştım..
      Antik havuza girmedik bak şimdi keşke ona da gireydik dedim, bidahakine artık :)

      Sil
  2. Uzun yıllardır görmek istediğim ama görmediğim yer :)))

    YanıtlaSil