Perşembe, Eylül 10, 2015

Tohum Topu

Bu kötü günlerde renklenmeye yeşillenmeye ihtiyacımız var diye düşündüm.
Ve uzun zamandır merak ettiğim tohum topu projesini denedim.
Yapılışı oldukça basit, ve kullanım alanı çok yaygın..



Öncelikle kullanmak istediğiniz renkte kağıtları parçalayıp (ben renkli a4 kullandım) blendera atıyoruz,
İçine su ekleyip iyice hamur haline gelinceye kadar blenderda çekiyoruz,
Fazla kalan suyunu süzerek başka bir kaba alıyoruz,
İçine kullanmak istediğimiz tohumları ekliyoruz,
Daha sonra yine suyunu sıkarak elimizde bir top haline getiriyoruz.
En az 24 saat kurumasını bekliyoruz.

Bu tohumlar son zamanlarda pek moda biliyorsunuz. Nikah şekeri ya da hediye olarak dağıtılıyor. 
Açıkçası ben kendi nikahımızda kullanmak için düşündüm ancak bilemiyorum şimdi fikrim değişebilir :)

Umarım işinize yarar :)

Sevgiler,

3 yorum:

  1. Harika olmuş hemen bahçeme bir tohum yapayım bende :)
    teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  2. Hiç görmedim duymadım. Sonra kağıttan ne ekiyorsan o mu çıkıyor. Çok güzel bir şeye benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, hangi çiçeğin tohumu varsa o çiçek büyüyor :) tek sır hep nemli tutmakta :)

      Sil