Pazartesi, Aralık 22, 2014

Yeni Yıl Gelirken - 3

Bu sene son 2 sene yaptığım gibi bir wishlist yapmadım kendime. İlginç bir şekilde ah evet şu da benim olsun bu da benim olsun demediğim bir dönemdeyim.
Geçen seneki dilek listemin yüzde 90'ına sahip olduğumdandır belki de :)
Ama her zaman söylerim bu dilek listeleri hep çok işe yarar, yalnızca başkalarından beklemek değil, kendiniz için de kolaydır. İsteğinizi bilir, amacınıza odaklanır ve sahip olursunuz :)

Bu sene bütün dileklerim, geleceğimiz için.. Sağlık, mutluluk ve huzur için...
Ailem iyi olsun, hastalıklar uzak dursun, sıkıntıya düşmeyelim, tek derdimiz bugün hangi ayakkabıyı giyeceğim misali basit dertler olsun..

2014 yılı benim için gerçekten çok güzel ve dolu dolu geçti...

Nişanlandım ki bence yılın en bomba olayı budur :)
İşimi değiştirdim, sevdiğim işi yapmaya kaldığım yerden devam ediyorum..
Çok güzel bir tatile çıktım, Kapadokya' yı karış karış gezdim...
Grafik tasarımı konusunda kendi kendime baya bir yol katettim, henüz çok başındayım biliyorum ama her gün yeni bir şeyler öğrenmeye devam ediyorum..
Yaptığım tasarımlarla düğünlere, kınalara, yeni doğan odalarına, nişanlara renk kattım...
Kumaş boyalarıyla çantalar yaptım, çok ilgi çekti, sattım, hediye ettim, mutlu oldum..
Bir sürü düğüne katıldım, çok güzel gelinler gördüm, adım bir çok kere ayakkabı altına yazıldı ve silindi :)
B ehliyetime A2 de ekledim ve motorsiklet kullanmayı öğrendim. Elektrikli bisiklet ile başladığım yol maceramı 250cc lik scooter ile devam ettiriyorum :)
Yaz boyunca her haftasonumu değerlendirdim, denize gittim, ailemle vakit geçirdim.. Daha önceden cumartesi geceleri eğlenmeye çıkar sabaha karşı eve döner bütün pazarımı uyuyarak geçirirdim, ama anladım ki cumartesiyi erken bitirince pazarlar daha bir tatlıymış :)
Neye alerjim olduğunu bilmesem de her türlü yüz/makyaj temizleyiciye alerjim olduğunu hissettiğimden cilt temizliğinde yüzde yüz doğal ürünler kullanmaya başladım, ve cildimin bunu çok sevdiğini farkettim..
SATC 'nin tüm sezonlarını yeniden bitirdim :) Bence ben her sene baştan sona izlerim bu diziyi..
Hayatımda ilk defa örgü ördüm ve bundan ciddi keyif aldım, hatta üç tane snood yaptım :)
Tarih belli olmasa da düğünümüze odaklandım, devamlı farklı fikirler araştırıyorum ne de keyifli bir işmiş bu :)
Bloguma daha fazla zaman ayırdım, arkadaşlar edindim..
Alan adı aldım.. www.eceince.net oldum, çok net oldum :)
Daha az alkol tükettim, daha sağlıklı beslendim, hatta bir dönem düzenli yürüyüş bile yaptım :)
Bol bol kitap okudum... I-pad ile e-kitap okumak da keyifliymiş öğrendim..
Az kahve bol su içtim...
Ama en önemlisi çok güldüm, az ağladım..

Hepinizin yeni yılı kutlu olsun, tüm dilekleriniz gerçek olsun, en önemlisi de evinizden gitmeyen tek misafiriniz sağlığınız olsun :)

2 yorum:

  1. Blog Keşif Etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim takipteyim.
    Bana da beklerim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. hosgeldiniz, bende ışınlandım hemen :)

    YanıtlaSil