Salı, Kasım 11, 2014

İnceleme | Benri Peeling Etkili Makyaj Temizleme Pedi

Buna bir inceleme yazısı demek çok doğru olur mu bilmiyorum.
Bu makyaj temizleme pedlerini hatırlayacağınız üzere Gratis indiriminden almıştım.
Bir pamuktan ne kadar fazla şey beklenir ki sorunuzu duyar gibiyim, ben de aynen öyle düşünüyorum. Ancak bu pedlerle ilgili yazmadan geçemedim. Çünkü tam bir hayal kırıklığı...

Peeling etkili yüzeyi peeling yapmıyor, sanki yüzünüzü diş fırçasıyla! temizliyormuşsunuz gibi acı veriyor. Peeling yüzeyi hiç bir işe yaramaz yani. Diğer yüzü Allahtan normal, verdiğiniz paranın en azından yarısı boşa gitmiyor, çok bastırmamak suretiyle makyajınızı temizleyebiliyorsunuz.
Yani kısacası tavsiyem almayın.

Zaten Benri'nin normal pamuklarını da pek tavsiye etmiyorum, özellikle alerjik bir bünyeniz varsa devamlı etrafta uçuşan pamuk tanelerinden çok rahatsız olacaksınız.



2 yorum:

  1. Bu pamuktan memnun kalınan tek yer simli ve zor ojeleri çıkartmada kullanmak sanırım :))

    YanıtlaSil