Salı, Ekim 21, 2014

Soru - Cevap | Mim


Aycan kuzum bir mim yapmış beni de etiketlemişti, ben yoğun gündemimden dolayı ancak cevap verebiliyorum :)


1- Blog ismin nereden? Nasıl karar verdin? Değiştirmek ister misin?
Blog adım için hiç düşünmedim, akılda kalığı açısından kendi adımı koymak çok daha mantıklı geldi.

2- Ne zamandır blog yazıyorsun? Genelde ne üzerine yazmak istiyorsun? Başka konularda da yazmak ister misin?
Nisan 2013'den beri yazıyorum, Blogger açıldığından beri yerli yabancı pek çok blogu takip ediyordum, masa başı işim olduğu için boş zamanlarımı bloglar arası sörf yaparken geçirirdim. Sonra uzun zamandır aklımda olanı bir anda yaptım ve kendi blogumu açtım.
Açıkcası şunun üzerine yazmalıyım diye düşünmedim hiç, tekdüzeliği pek sevmiyorum. Aklıma ne gelirse yazdıkça ne mutlu ediyosa onu yazıyorum..

3-Bir blogu beğenme şartların nelerdir?
Yazı dili, okuyucuya saygısı, fotoğrafların kalitesi, şablon tasarımı

4- En sevdiğin kozmetik ürünün?
Rimel

5- Kendi paranla ya da harçlığınla aldığın ilk kozmetik ürünün?
Ruj şeklinde beyaz sedefli bir far

6- En sevdiğin cilt bakım  ürünün? 

Ev yapımı makyaj temizleme solusyonum detay için tık tık, Moshos Sıcak Havlu Yüz Temizleme Seti

7-İlk aldığın bakım ürünün?
Cliniue Clarifying Arındırıcı Losyon ve Clinique Dramatically Different Nemlendirici Losyon

8- En sevdiğin high end, mineral ve drugstore marka hangileridir?
Estee Lauder ve Lancome markalarını seviyorum, Collistar la tanışalı 2 sene oldu ama çok sevdim, The Balm ise kesinlikle harika.

9-Kendini geliştirme yönünde bir hobin var mı? Gittiğin kurs veya eğitimin?
Genelde işimle ilgili eğitim ve kurslara katıldım, onun dışında kişisel gelişimle ilgili seminerler vb katıldım.
Kumaş boyamayı çok seviyorum, kendi kendime başladığım bir iş, ama ortaya çıkanlar güzel oldukça mutlu oluyorum, mutlu oldukça devam ediyorum. Onun dışında instagram da kagittanmutluluk adında bir hesabım var kişiye özel parti malzemeleri tasarlıyorum. 

10- Fobin var mı?
Yok sanıyorum

11- Mesleğin nedir? Sahip olmak istediğin başka bir meslek var mı?
Turizmciyim, bir acentada uçak bileti satışı bölümündeyim.

12- Evli misin? Bekar mısın? Aşık mısın?
Aradayım, taze nişanlıyım çok aşığım :)

5 yorum:

  1. mim okumayı çok seviyorum:) Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, bende hemen ışınlandım sana :)

      Sil
  2. cnm çok sevindim cevapladığını görünce :) benim dalgınlığım bakamadım bloguna :)

    YanıtlaSil
  3. cnm sana bir ödül yolladım :) daha çok blog tanımak için yapılan bir etkinlik :)

    YanıtlaSil
  4. Güzeş Sorular ve Güzel Cevaplar :D Takipteyim, bu arada hayırlı olsun diyelim şimdiden bi yastıkta kocayın :D

    YanıtlaSil