Perşembe, Temmuz 31, 2014

Hot News !

Merhaba,
Gündemim pek bir yoğun yine, malum bizim burada mayıs - ekim arası sezon işler yoğun, hava sıcak haliyle zaman yaratmak pek bir zor.
11 Ekim'de söz-nişan bir arada evde aile ve yakın dostlarla birlikte ufak bir tören yapacağız.
Çok ayrıntıya girmeden, basit, sade ama şık ve güzel bir gün olsun, bütün ilgi ve alakamı çok uzatmadan yapmak istediğimiz düğünümüze vereyim istiyorum :)
Henüz ne yaptın diye sorarsanız yaptığım ilk şey yüzük tepsimi almak oldu :) Sonra nişan pastamı seçtim, yaptıracağım kişiyle görüştüm, ufak ufak ayrıntıları hallediyorum işte.
Ayrıca yüzüklerimizi de seçtik pek tabi :) Ben biraz klasiğim o yüzden tercihimizi klasik alyanstan yana kullandık.
En yakın zamanda profosyonel fotoğrafçı olma konusunda hızla ilerleyen kardeşim eğlenceli fotoğraflarımızı da çekecek :) Nişanımız evde olacağı için o günü beklemeyelim önceden güle oynaya acele etmeden halledelim dedik :)




Büyüdükçe insan daha bir detaylı düşünür oluyor her şeyi, daha bir özeniyor, işler istediği gibi olmayınca da
morali bozuluyor.
Bu dönem için  kendime verdiğim tek söz kapris yapmayacağım ve ne olursa olsun gülümseyeceğim.. Bu özel günlerde önemli olan sadece mutluluğumuz olacak.
Her ne kadar çok geleneksel olup adetlerimizi uygulamayı sevsem de bazıları gerçekten çok yorucu kabul edelim.. Biz gelenekseli kendimize göre şekillendiriyoruz. İstediğimiz gibi olsun her şey, neticede 1 defa yapılacak bir şey etki altında kalmadan isteğimize göre yapalım her şeyi demi ama :) Aynı konuyu ev döşerken de uygulamak istiyorum, sıcacık olsun evimiz istiyorum, cam vitrinlerden, dantel perdelerden ve simli halılardan koşarak kaçmak istiyorum :)
Çeyiz konusuna gelirsek ben uzun zamandır kendim için sevdiğim ne varsa aldım, küçük ev aletlerim ve büyük ev eşyalarımız kaldı onları da sırasıyla alırız inşallah :)
İç dökme postu gibi oldu bu, olsun bu sefer de böyle olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder