Cuma, Mart 07, 2014

Parfümlerim

Asla tek parfüme sadık kalamadım... Kokumun sabit olmasını istesem de farkettim ki ben o gün nasıl hissediyorsam ona göre parfüm kullanıyorum... 
O yüzden çok parfüm kullandım, mükemmel kokularımı buldum, arada yeni heyecanlar arıyorum ama dönüp dolaşıp yine en sevdiklerimi alıyorum :)


En Sevdiğim |  Carolina Herrera - 212 - VIP
Bu parfümü ilk çıktığı sene tesadüfen Atatürk Havalimanı'nda Duty Free'de keşfettim. Bileğime sıkar sıkmaz evet dedim, bu benim, bu benim kokum, benim olmalı... Meyve, çiçek ve vanilya... Tüm mükemmel karışımlar içinde... O seyehatle Paris'e gidiyordum, artık bu koku benim için Paris :)
Kış kokum oldu, yıllardır vazgeçemedim, bitti yenisini alacağım :)


En Sevdiğim Gucci -Gucci For Women
En sevdiklerimden..Yaz kokum, Fresh ama meyveli bir kokusu var. Bunu kullandığımda bambaşka bi enerji doluyor resmen içime. Senede 1 şişe bitiriyorum. Son şişe erkek arkadaşımın hediyesi.. Bitince kesinlikle yenisi alınacak :)

En Sevdiğim | Jean Paul Gaultier - Madame 
Yine en sevdiklerimden biri.. bu da benim için tam bir yaz kokusu... Enerjik ve dinamik hissediyorum bunu kullandığımda. Testerını Ankara'da Sevil'de denemiştim, o kadar çok beğendim ki almadan duramadım. Bitti, yenisini alacağım.

En Sevdiğim | Dolce & Gabbana - The One
Bu kokuyu da yine bir Rodos seyehatinde gümrükte keşfettim. Aslında annem için aldım, ama ondan çok ben kullandım :) Annem kullandıkça da gittim bol bol sarıldım. Çok etkili ve hoş bir kokusu var. Yine kullandıkça mutlu olduklarımdan. Kendime tekrar almayı planlıyorum.

Sevdiğim Lancome - Hypnose
Uzun zamandır denemek isteyip de ertelediklerimden olan parfümü indirimde kaptım Tekin Acar'dan. Kokusu hafif değil baharatlı ve tam bir kış kokusu. İki şişe almıştım, birini anneme verdim, diğerini yarıladım. Bitince yenisini alırmıyım şu anda bilmiyorum..

Sevdiğim Gucci - Guilty
Pek bi severek kullandım... Kokusu hafif değil, yine kış kokusu... Baharatlı bir kokusu var. Yenisini almayacağım.

Sevdiğim | Salvatore Ferragamo - Signorina
Bu şeker de doğum günümde hediye geldi, işin komiği bunu denemiştim alacaktım ve alan kişinin bundan haberi yoktu :) Güzel denk geldi :) Hafif bir kokusu var, bahar gibi. Meyveli ve az baharatlı.. Henüz şişe bitmedi, bitince yenisini almam sanıyorum.
 

Eh İşte Dediğim | Pacco Rabbanne - Lady Million 
Bir hevesle ilk deneyime bakarak aldım, sonradan farkettim ki biraz ağır bir kokusu var.. Tam bir kış kokusu. Bitince yenisini almayacağım. Ama erkek olanı mükemmel onu söylemeden geçemeyeceğim :)

Sevmediğim | Kenzo - Flower
Hediye geldi, sevmedim, kullanamadım. Haliyle yenisini almayacağım...


Peki siz kullandınız mı benim listemdekileri? Sizin en sevdikleriniz neler?
Belki bu da böyle bir mim olur, cevaplamak isteyen herkes mime davetlidir :)
Yazınızın linkini yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Mis kokulu günler :)



4 yorum:

  1. ay cnm benim çok güzel yazmışsın :) keşke benimde parfüm bilgim çok olsa ama hiç parfüm merakım yok :)) en son burberry weekwed kullandım :)) çok ağır olmaması benim için en önemli özellik. önerebileceğin hafif kokulu bir parfüm var mı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycanım, valla ben de aksine çok düşkünüm parfüme anlayacağın üzere :) Sana tavsiyem yine benim favorilerimden Gucci For woman, git bi dene, bizim gibi buğday ten kara kaş kara göze pek bi yakışıyo :) Hem hafif hem kokusu çoook güzel :)

      Sil