Pazartesi, Mart 24, 2014

Mim | Güzel Sorular Bunlar

NEDEN BLOG ADIN
Blog adım kendi adım, çünkü sanal isimlerle aram pek iyi değil, bulduğum hiç bir isimden memnun olmadım ve dedim ece, kendi adını kullan ve belki  bir gün yapacağın birşeyle markalaşırsın, yok tabi öyle bişey :)

HAYAT FELSEFENİ BELİRLEYEN SÖZ

Yaşamak, bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine...

KENDİNLE İLGİLİ 3 DOĞRU BİR YANLIŞ

Hayatımda soğan ve zeytin yemedim, yemem...
İngilizcem konuşma, yazma, anlama çok iyidir. Anlamadığım aksanda olsa bile anlamış gibi yaparım bir sıkıntısını görmedim henüz çok şükür :)
Zeybek dinlerken  ya da izlerken hıçkıra hıçkıra ağlarım,niye bilmiyorum...

Tipimden sanıldığı gibi öyle çok romantik değilim, misal birisi yollarıma güller dökse ben o gül yapraklarını alır  tahmin edeceğiniz şekilde, elimde patlatırım  :)


İLK ANILARINIZ NEDİR? EN ÇOK HANGİ YAŞA KADAR İNEBİLİYORUZ

Tam 4 yaşındayım, günlerden 7 Temmuz 1990, kardeşim doğmuş, evdeyiz, annemi göstermiyorlar bize ama Tuğçe'yi beyaz üzerine turuncu çiçekli bir battaniyeye sarmışlar kucağıma veriyorlar... Hala çok net...

EN SEVDİĞİN ŞARKI

Iron & Wine - Flightless Bird

EN SEVDİĞİN ROMAN

Nazım Hikmet - Piraye' ye Mektuplar

Çok kitap okuyorum, çok kitaba aşık oluyorum bir yadan bitsin isterken bir yandan bitmesin diye dua ediyorum.. Ama en çok Nazım seviyorum... Başucumda duran kitabı kendimi kötü hissettiğimde açıp açıp okuyorum...


Ayrıca Clive Cussler ve Dan Brown'un tüm kitaplarının hastasıyım...


EN SEVDİĞİN ÇİZGİ FİLM KARAKTERİ

Tsubasa 

ÇOCUKLUĞUNDA EN SEVDİĞİN OYUNCAĞIN

Toprak

Bir de babamın denizde boğulmaktan kurtardığı Hollandalı bir adamın ablamla bana Hollanda'dan yolladığı ikiz bebekler. Hem ağlar hem ellerini kollarını hareket ettirirlerdi.


ŞİMDİYE KADAR ALDIĞIN EN SEVDİĞİN HEDİYE

Zor soru, hediye almayı da vermeyi de çok severim..
En sevdiğim hediyelerim diyebilirim, erkek arkadaşımın aldığı Michael Kors saatim, Annemin 18. yaşımda yaptırdığı adıma özel altın kolyem,  babamın aldığı elektrikli bisikletim, kendime ehliyet hediyesi olarak aldığım arılı motor kaskım... Listem çok uzayabilir...

ODANDA SANA AİT OLAN EN SEVDİĞİN NESNE

Babannemden bana kalan çeyiz sandığım

EN SEVDİĞİN YEMEK

Annemin elinden zeytinyağlı kabak yemeği ve lazanya

EN SEVDİĞİN HAYVAN

Bütün hayvanları çok severim ama en çok köpek severim...

AİLEN DIŞINDA ONSUZ YAPAMAM DEDİĞİN EN SEVDİĞİN KİŞİ

Hayat arkadaşım olsun dediğim, sırtımı yasladığım, adını andıkça mutlu olduğum, yüzümdeki gülümsemem, damağımın tadı, ruhum, kalp atışım, mutluluğum... Sevgilim...


Bu mim i 'Bir Varım Bir Yokum' blogunun sahibesinden gördüm ve yaptım, çok sevdim, başta canım arkadaşım Annenden Mektubun Var blogunun sahibi canım arkadaşım Hilalim ve 

Hayata Dair blogunun sahibesi Aycancım olmak üzere isteyen herkesi davet ediyorum :)

2 yorum:

  1. ben bu mimi yaptım ama yayınlamadım :) kalp kalbe karşı :)) ne kadar çok benziyoruz bende pek romantik değilim :)) ilk 4 soru yoktu diğer mimlerde, hemen ekleyeceğim. cnm çok öptüm :)) umarım bir gün yollarımız karşılaşır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) valla tam o durum olmuş :) bekliyorum yanıtlarını, ayrıca karşılaşacağımıza eminim :) öptüm canım çok çok :)

      Sil