Pazartesi, Aralık 30, 2013

2013' ten Neler Ögrendim , 2013 Bana Neler Ögretti?

Bir Türk'ün Hollanda ile İmtihanı  blogunun sahibesi Aner' den aldığım ilhamla yazıyorum bu postumu :)


2013'ten neler öğrendim neler...

1. Mutluluğun sevdiklerinle paylaştıkça çoğaldığını,

2. Almanın sonu olmadığını, bir dur demem gerektiğini,

3. Bir şeyi ne kadar çok ısrarla istersem ona giden yoldan hızla uzaklaştığımı,

4. Çabucak kırılabilir olduğumu bir o kadar hızla yaralarımın sarılabildiğini,

5. Evde Tv karşısında mısır yiyip, kola içmenin barlar sokağına gitmekten çoook daha eğlenceli olduğunu,

6. Abiye elbise fiyatlarının uçukluğunu, ve bir giydiğimizi maksimum 2 kere daha giyebileceğimizi,

7. İşlerini kendi başına halletmek isteyen kişiye yardımcı olmaya çalışmaktan vazgeçmem gerektiğini,

8. İstersem 2 haftada 3 tane snood örebileceğimi :)

9. Yaratıcılıkta sınır tanımadığımı,

10. Ticaret kafamın baya sağlam olduğunu, ama bi türlü tam anlamıyla harekete geçemediğimi,

11. Motor kullanmayı,

12. Rihanna' nın pour it up şarkısındaki halinin ne çirkin ve itici olduğunu

öğrendim 2013 yılında...


2013 ise bana,

1. Etrafımdaki herkesin iyi insanlar olmadığını,

2. Sağlığın en önemli hediye olduğunu,

3. Havalara güven olmaması gerektiğini,

4. Ve mutlu olmak istiyorsam katıksız güvenmemi öğretti...


Ben de kimseyi mimlemiyorum, yazmak isteyen herkes mimlenmiş sayılır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder